حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش ؛ یک موفقیت برای ورزش بانوان

شناسه : 3256 18 اردیبهشت 1400 - 13:02 1167 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز با همکاری کمیته بین المللی المپیک یکدوره آنلاین با موضوع رهبری زنان در ورزش را برگزار کرد. این دوره که برای همه ورزشها برگزار شد ، پس از اقدام اولیه مبنی بر معرفی خانم دکتر فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون […]

دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش ؛ یک موفقیت برای ورزش بانوان
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز با همکاری کمیته بین المللی المپیک یکدوره آنلاین با موضوع رهبری زنان در ورزش را برگزار کرد. این دوره که برای همه ورزشها برگزار شد ، پس از اقدام اولیه مبنی بر معرفی خانم دکتر فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز به فدراسیون جهانی تنیس روی میز، پس از بررسی های انجام شده مدارک کاندیداهای متعدد ،سه نفر نماینده از فدراسیون های تنیس روی میز قاره های آسیا ، اروپا و آفریقا تایید و در این دوره تخصصی با حضور ۶۰ نفر شرکت کردند .
این دوره از ۳۰ مارس الی ۴ می انجام شد که به زبان انگلیسی توسط مدرس کمیته بین المللی المپیک خانم مولر با موضوع تدریس ارزیابی رهبران از دیدگاه مدیریتی, اداره سازمانها, منابع انسانی, رسانه , ارزیابی ذینعفان , برابری جنسیتی , مهارت های ارتباطی ونقش زنان در مذاکرات ملی و بین المللی در حوزه ورزش تدریس شد و نماینده ایران با موفقیت این دوره را به پایان رساند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.