حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته ملی المپیک

شناسه : 3247 16 اردیبهشت 1400 - 13:21 3204 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، به اطلاع می رساند کمیته ملی المپیک در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های کمیته بین المللی المپیک، نسبت به معرفی فرد واجد شرایط جهت حضور در دوره کارشناسی ارشد مطالعات المپیک، آموزش المپیک، سازماندهی و مدیریت رویدادهای المپیک” که از سوی آکادمی بین […]

اطلاعیه کمیته ملی المپیک
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، به اطلاع می رساند کمیته ملی المپیک در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های کمیته بین المللی المپیک، نسبت به معرفی فرد واجد شرایط جهت حضور در دوره کارشناسی ارشد مطالعات المپیک، آموزش المپیک، سازماندهی و مدیریت رویدادهای المپیک” که از سوی آکادمی بین المللی المپیک و با همکاری دانشگاه پلوپونیز از تاریخ شهریور ۱۴۰۰ لغایت شهریور ۱۴۰۱ در کشور یونان برگزار خواهد شد، اقدام نماید. لذا مقتضی است نسبت به معرفی کتبی یک نفر مربی ورزشکار / مدیر ورزشی دارای مدرک کارشناسی مرتبط و همچنین زبان انگلیسی معتبر حداکثر تا تاریخ شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اقدام لازم صورت پذیرد .

مدارک و شرایط لازم :
۱- ارائه مدرک تحصیلی کارشناسی
۲- ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی ( IELTS و TOFFEL)
٣- ارائه رزومه به روز شده متقاضی به زبان فارسی و انگلیسی حداکثر در دو صفحه
۴- دارا بودن انگیزه و توانمندی لازم جهت بهره برداری از دانش کسب شده از دوره در جهت پیشبرد اهداف سازمان ورزشی متبوع
۵- اطمینان از فراغت فرد متقاضی برای حضور در دوره خارج از کشور

بدیهی است به معرفی نامه هایی که پس از مهلت مقرر ارسال شده و یا مدارک مورد نیاز را ناقص ارسال نمایند (بندهای ۱، ۲ و ۳)، ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین به منظور اطمینان از انتخاب فرد اصلح، دانش فنی و زبان انگلیسی متقاضیان طی مصاحبه ای از سوی کمیته ملی المپیک بررسی خواهد شد و افراد معرفی شده موظف می باشند در کلیه مراحل ثبت نام همکاری لازم را با امور همبستگی المپیک داشته باشند .

لازم به ذکر است در مرحله نخست انتخاب فرد واجد شرایط توسط کمیته ملی المپیک و انتخاب نهایی توسط کمیته و آکادمی بین المللی المپیک خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.