حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

اصلاحیه تغییر شیوه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان و تاریخ مسابقات

شناسه : 3221 08 اردیبهشت 1400 - 22:02 1074 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، باتوجه به بخشنامه قبلی فدراسیون در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ، تغییراتی در نحوه برگزاری و تاریخ مسابقات اعمال شده است . در تغییرات اعمال شده جدید مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان قرار است روزهای ۲۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن […]

اصلاحیه تغییر شیوه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان و تاریخ مسابقات
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، باتوجه به بخشنامه قبلی فدراسیون در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ، تغییراتی در نحوه برگزاری و تاریخ مسابقات اعمال شده است .

در تغییرات اعمال شده جدید مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان قرار است روزهای ۲۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران با حضور ۳۲ بازیکن برگزار شود که سیدهای ۹ الی ۳۲ بصورت دوره ای و حذفی مسابقه خواهند داد تا ۸ بازیکن برتر به مرحله نهایی راه یابند تا با ۸ سید اول مسابقات در ۴ مرحله بصورت حذفی مسابقه بدهند . در پایان هر مرحله قهرمان به عضویت تیم ملی درخواهند آمد .

مسابقات مرحله مقدماتی از ساعت ۹ صبح روز ۲۷ اردیبهشت آغاز می شود و مرحله اول رقابت های نهایی نیز از عصر همان روز برگزار خواهد شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.