حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1449×

اطلاعیه ها

سرمربی پادما یدک اصفهان : عملکرد تیم ما تا به اینجا بالاتر از حد انتظار و چشمگیر بود

شناسه : 3216 07 اردیبهشت 1400 - 13:23 1440 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسی.ن تنیس روی میز، فاطمه رجبی سرمربی تیم بانوان پادما یدک اصفهان در خصوص برگزاری لیگ برتر سال ۹۹ در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد : به نظر بنده عملکرد تیم بانوان پادما یدک اصفهان که تحت حمایت مستقیم و مشترک هیئت پرتلاش تنیس روی میز اصفهان و […]

سرمربی پادما یدک اصفهان : عملکرد تیم ما تا به اینجا بالاتر از حد انتظار و چشمگیر بود
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسی.ن تنیس روی میز، فاطمه رجبی سرمربی تیم بانوان پادما یدک اصفهان در خصوص برگزاری لیگ برتر سال ۹۹ در گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد : به نظر بنده عملکرد تیم بانوان پادما یدک اصفهان که تحت حمایت مستقیم و مشترک هیئت پرتلاش تنیس روی میز اصفهان و باشگاه حرفه ای پادما یدک و با ۹۵درصد بازیکنان بومی و جوان و نوجوان اصفهانی در این مسابقات شرکت نمود بالاتر از حد انتظار و چشمگیر بود.

تیم ما تنها تیمی بود که توانست در دور رفت و برگشت از تیم پرمهره شهربابک که از بازیکنان بارنک بالای بزرگسالان کشور بهره میبرد یک و نیم امتیاز کسب نماید.

این تیم با هدف ارتقا سطح بازیکنان بومی فارغ از نتیجه حاصله تشکیل گردید و در تمام ارنج های ۱۰مسابقه رفت و برگشت دو بازیکن نوجوان و یک بازیکن جوان اصفهانی به طور ثابت بازی کرده و شاهد درخشش تک تک آنها و برد از بازیکنانی با رنک بالای بزرگسالان کشور بوده ایم.

در کنار این بازیکنان بومی و جویای نام ،تنها بانوی المپیکی ایران خانم نداشهسواری بااخلاق و پرقدرت در تیم ما حضور داشتند که قوت قلب سایر بازیکنان بودند.

در مورد عملکرد خوب تیم جوان پادما یدک میتوان به دو تساوی در مرحله رفت و برگشت با تیم بسیار خوب و پرمهره وچان کردستان اشاره کرد، تیمی که در مرحله رفت دوم و در مرحله برگشت سوم بازی ها شده بود.

فاطمه رجبی  در ادامه به سوالات زیر پاسخ داد

نحوه برگزاری لیگ را چگونه ارزیابی میکنید ؟

این نحوه و مدل برگزاری لیگ با توجه به تعداد کم تیم های شرکت کننده بهترین و معقول ترین شیوه می باشد .همچنین نوع متمرکز بازیها در دور رفت و برگشت باعث پایین آمدن هزینه تیمها و اشتیاق بیشتر باشگاهها جات تیم داری می شود.

چه پیشنهاداتی برای ارتقای سطح لیگ دارید ؟

آرزو میکنم با اقدامات خاص فدراسیون باشگاههای بیشتری نسبت به تیم داری در رشته زیبای تنیس روی میز تیم داری نمایند.

همچنین در مورد نحوه برگزاری بازی های لیگ اگر تعداد بازی های تیمی با انجام دو بازی انفرادی بیشتر توسط بازیکنهای اول و دوم تیم  بیشتر شود(حدودا شبیه بازی های لیگ جوانان و نوجوانان بدون محدودیت در دوبل) حساسیت و رقابت بیشتری در بازی ها و نحوه ارنج دادن ایجاد میشود.

عملکرد کلی  فدراسیون در راستای برگزاری لیگ چگونه بوده است؟

مطمئنا با حضور افرادی کاربلد در فدراسیون و کمیته برگزاری مسابقات عملکرد کلی فدراسیون قابل قبول  میباشد

حریف شما در پلی اف کدام تیم است و برنامه تمرینی شما برای حضور در پلی آف چگونه است؟

حریف تیم ما در مرحله پلی آف تیم پرقدرت و پرمهره شهربابک میباشد که از بازیکنانی با رنک یک ، دو ، سه ،چهار،ده و چهارده آخرین رنکینگ بزرگسالان ایران بهره میبرد.مطمئنا بازی در برابر این تیم برای تمام تیم ها و بالطبع تیم جوان و بومی ما کار سختی ست ، اما تیم ما ثابت کرد که توانایی انجام کارهای سخت و ناممکن را دارد و مطمئنا  فارغ از نتیجه بهترین بازی خود را در این مرحله انجام خواهد داد.

در مورد روند تمرینات و اردوهای تیم، به علت قرمز بودن اصفهان و بسته بودن سالن ها و خطر  تمرین در سالن با توجه به شرایط حاکم مدتی ست که تمرینات تیم متوقف می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.