حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

قرعه کشی رقابت های انتخابی المپیک جهانی انجام شد

شناسه : 3055 23 اسفند 1399 - 23:02 1779 بازدید ارسال توسط :
حریفان ملی پوشان ایران مشخص شدند
قرعه کشی رقابت های انتخابی المپیک جهانی انجام شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، رقابت های انتخابی جهانی المپیک از فردا به مدت چهار روز در دوحه قطر آغاز می شود و نمایندگان کشورمان در جدالی سخت به مصاف بازیکنان قاره های مختلف می روند .

در بخش آقایان که ۴ بازیکن به رقابت های المپیک توکیو راه پیدا می کنند ، فردا یکشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در جدول شماره ۲ ، نیما عالمیان به مصاف انخابات از مغولستان می رود و در صورت پیروزی ساعت ۱۶ با جاکوب دیجاس از لهستان مسابقه می دهد .
نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان که در دور اول استراحت دارد ، در دور دوم ساعت ۱۶:۴۵ با برنده دیدار بلژیک و قطر مسابقه خواهد داد .

در بخش زنان اما ۵ بازیکن از این رقابت ها به المپیک ژاپن راه پیدا می کنند . طبق برنامه اعلام شده درجدول شماره ۳ شیما صفایی ملی پوشان کشورمان فردا ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۳:۴۵ به مصاف سارا دی نیوتی از لوگزامبورگ می رود و در جدول شماره ۴ ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان ساعت ۱۴:۳۰ با سیبل الینکایا از ترکیه دیدار خواهد کرد .

جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم های ملی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و دکتر محسن پروازی روانشناس تیم های ملی به ملی پوشان کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک کمک می کنند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.