حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1473×

اطلاعیه ها

واکنش آقای امیر میرصادقی رئیس اسبق فدراسیون تنیس روی میز به امضاء تفاهم نامه ایران و قطر

شناسه : 2890 11 اسفند 1399 - 14:09 1148 بازدید ارسال توسط :

همکاری وعهدنامه بین مهرداد قارداشی ( رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران ) و خلیل المهنادی ( رییس فدراسیون تنیس روی میزقطر) ، یکی ازمسیرهای راه گشا برای پیشرفت رو به رشد تنیس روی میزایران تلقی می شود واین عهدنامه بین ۲ فدراسیون درحقیقت این است که قارداشی یک پاس گل به تنیس روی میز […]

واکنش آقای امیر میرصادقی رئیس اسبق فدراسیون تنیس روی میز به امضاء تفاهم نامه ایران و قطر
پ
پ

همکاری وعهدنامه بین مهرداد قارداشی ( رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران ) و خلیل المهنادی ( رییس فدراسیون تنیس روی میزقطر) ، یکی ازمسیرهای راه گشا برای پیشرفت رو به رشد تنیس روی میزایران تلقی می شود واین عهدنامه بین ۲ فدراسیون درحقیقت این است که قارداشی یک پاس گل به تنیس روی میز ایران خصوصآ جوانان داد. یابعبارت دیگر این عهدنامه همکاری بین دو فدراسیون ایران وقطر می تواند یک دستاورد بزرگ از سفرمهرداد قارداشی به قطر باشد.

خلیل المهنادی رئیس فدراسیون تنیس روی میز قطر که ازدوستان قدیمی بنده می باشد ازخاندان سلطنتی قطر است که درحال حاضر ازنظر سلسله مراتب مقام اجرائی هم درفدراسیون تنیس روی میزجهانی و هم در اتحادیه تنیس روی میزآسیا نفر دوم بانفوذ می باشد وبنده ازشناختی که ازایشان دارم بقول ایرانی ها ، شخصیتی لوطی منش و بامرام می باشد و تنیس روی میزایران می تواند ازهردوجنبه نفوذ ایشان ونیز ازامکانات مالی فدراسیون تنیس روی میزقطر ثمرات فراوانی در پیشرفت تنیس روی میزایران ببرد.

درهرصورت سفر رئیس فدراسیون تنیس روی میزایران به قطر را می توان یک دستاورد بزرگ برشمرد.
خلیل المهنادی باتنیس روی میزایران ونیز بامسئولین دیروز و امروز ایران آشنااست ودرمسابقات بین المللی تنیس روی میز دهه فجر ما درسال۱۳٧۵ که دراصفهان برگزارشد ، خلیل المهنادی یکی ازمهمانان بلندپایه این رقابتها بود که بدعوت شاهرخ شهنازی رئیس وقت فدراسیون تنیس روی میزایران به این مسابقات آمده بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.