حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

تیم های پالایش نفت آبادان و ایمننت گراش به مقام سوم مشترک مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان پسر باشگاه های کشور دست یافتند
پ
پ

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور امروز عصر در مرحله نیمه‌نهایی و با رقابت چهار تیم پادمان یدک اصفهان دهیاری‌های بخش مرکزی ملارد پالایش نفت آبادان و ایمننت گراش در خانه تنیس روی م یز اصفهان ادامه یافت. در دیدار بین تیم های پادمان یدک اصفهان و ایمننت گراش ، و در دیداری حساس، تیم پادما یدک موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ ، تیم ایمننت گراش را شکست دهد. در دیگر دیدار این روز پالایش نفت آبادان نیز در دیداری حساس مصاف دهیاری‌های بخش مرکزی ملارد رفت و با نتیجه مشابه چهار بر دو از این تیم شکست خورد و از رسیدن به مرحله فینال باز ماند. بدین ترتیب تیم های پالایش نفت آبادان و ایمننت گراش به صورت مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند و تیم های پادما یدک اصفهان و دهیاری های بخش مرکزی ملارد فردا از ساعت ۱۰ صبح برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

در پایان مسابقات امروز ، در حضور دبیر فدراسیون ، جناب آقای حسنی ، اهدای کاپ و مدال به کادر و اعضای دو تیم پالایش نفت و ایمننت صورت گرفت.

گزارش تصویری از مراسم اهدای جام ؛

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.