حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 رمضان 1445 Wednesday, 27 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور کل ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل آجا برگزار شد

شناسه : 2219 06 دی 1399 - 14:41 1563 بازدید ارسال توسط :
عقاب های نیروی هوایی کاپ قهرمانی مسابقات تنیس روی میز ارتش را بدست آورند
مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور کل ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل آجا برگزار شد
پ
پ

عقاب های نیروی هوایی کاپ قهرمانی مسابقات تنیس روی میز ارتش را بدست آورند.
مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور کل ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل آجا برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمد نوری رئیس هیات تنیس روی میز نیروهای مسلح و ارتش و با رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی ایران با قهرمانی پینگ پونگ بازان نیروی هوایی به پایان رسید .
بر اساس این گزارش ۲۴ ورزشکار از منتخبین نیروها و سازمان های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب ۶ تیم در دو بخش دوبل و تیمی به رقابت پرداختند که در پایان تیم نیروی هوایی ارتش به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد و تیم های نیروی زمینی و نیروی پدافند هوایی هم به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند .
گفتنی است هیات تنیس روی میز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر سرتیپ دوم محمد نوری ، در طول سال و به مناسبت های مختلف با برگزاری منظم مسابقات و کلاس های مختلف مربیگری و داوری در بالاترین سطح کشور و همکاری و تعامل منظم با فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، نقش بسزایی در توسعه این رشته المپیکی جذاب و مفرح در کل خانواده بزرگ ارتش در سطح کشور ایفا می کند و همواره از فعال ترین هیات های ورزش ارتش است .
لازم به ذکر است نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی مشترک تیم تنیس روی میز ارتش جمهوری اسلامی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح دعوت شدند تا با قدرت هرچه تمام تر عنوان قهرمانی سال گذشته خود را در این رقابت ها تکرار کنند . مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا سه شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.