حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

5 محرم 1446 Thursday, 11 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

فرجی و شکیبا در یک قدمی کسب مدال

شناسه : 15307 17 خرداد 1403 - 9:40 38 بازدید ارسال توسط :
بنیامین فرجی‌ و فراز شکیبا در مرحله ۱/۴ نهایی مسابقات کانتندر جوانان سوئد برای قطعی شدن مدال برنز خود به مصاف حریفان خواهند رفت.
فرجی و شکیبا در یک قدمی کسب مدال
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در جریان مسابقات کانتندر جوانان جهان به میزبانی هلسینبورگ سوئد که از روز گذشته با رقابتهای رده  های سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۷ سال با حضور سه نماینده ایران پیگیری شد ، فراز شکیبا و بنیامین فرجی موفق به صعود به مرحله ۱/۴ پایانی شدند.

فراز شکیبا در گروه اول رقابتهای رده سنی زیر ۱۳ سال در مصاف با نمایندگان کشورهای سوئد، لوکزامبورگ و مغولستان به پیروزی دست یافت و به مرحله ۱/۴ پایانی صعود کرد.

شکیبا برای قطعی شدن مدال خود امروز پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران به مصاف امیل از سوئد خواهد رفت.

بنیامین فرجی دیگر ملی پوش کشورمان در رقابتهای گروهی رده سنی زیر ۱۷ سال در مقابل امیل از سوئد و الکساندر از رومانی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان سر گروه راهی جدول اصلی مسابقات شد.
فرجی که در دور نخست رقابتهای جدول اصلی با قرعه استراحت روبرو بود در مرحله ۱/۱۶ پایانی موفق به شکست ۳ بر صفر پری چایان از تایلند شد و به مرحله ۱/۸ نهایی راه یافت.
فرجی در گام بعد با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل دوینیکای حریفی از دانمارک به جمع ۸ بازیکن برتر مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال صعود کرد.

نماینده کشورمان جهت مسجل شدن مدال برنز خود با استیون مورینو دارنده رنکینگ ۳۱۰ بزرگسالان جهان و نفر ۳ رتبه بندی نوجوانان دنیا از  پورتوریکو  دیدار خواهد کرد.

مبین امیری دیگر نماینده ایرانی حاضر در مسابقات در گروه ۲۱ رده سنی زیر ۱۷ سال در مصاف با لین از چین تایپه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد اما در بازی دوم در برابر پیووار از انگلستان ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان نفر دوم گروه راهی جدول ۱/۳۲ پایانی شد.

او در این مرحله به مصاف ارون سهر از لوکزامبورگ رفت و در یک بازی پایاپای موفق به پیروزی ۳ بر ۲ شد اما در مرحله ۱/۱۶ پایانی در جدال با دلستروم بازیکن کشور میزبان ۳ بر ۱ بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان در این مسابقات برعهده مهران احدی می باشد.

مسابقات کانتندر جوانان سوئد از ۱۶ لغایت ۲۰ خرداد ماه با حضور سه نماینده پینگ پنگ ایران در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.