حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

5 محرم 1446 Thursday, 11 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

حضور فراز شکیبا در کمپ تمرینی هوپس جهان

شناسه : 15253 13 خرداد 1403 - 7:50 36 بازدید ارسال توسط :
فراز شکیبا، ملی پوش نوجوان تنیس روی میز کشورمان به عنوان نماینده ایران در کمپ تمرینی هوپس جهان به میزبانی سوئد حضور پیدا کرده است.
حضور فراز شکیبا در کمپ تمرینی هوپس جهان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ کمپ تمرینی منتخبین هوپس جهان از تاریخ ۹ تا ۱۵ خرداد ماه به میزبانی شهر هالمستاد سوئد در حال برگزاریست و فراز شکیبا تنها نماینده هوپس تنیس روی میز ایران در این رویداد حاضر می باشد.

 به دعوت فدراسیون جهانی تنیس روی میز با توجه به نایب قهرمانی فراز شکیبا در مسابقات جهانی هوپس که در سال گذشته در کشور فرانسه برگزار گردید ، تنها نماینده هوپس تنیس روی میز ایران با هدایت فرهاد شکیبا به کمپ تمرینی منتخبین هوپس جهان اعزام شد.

در کمپ تمرینی هالمستاد سوئد به غیر از منتخبین هوپس جهان بازیکنان و ملی پوشان جوان سوئدی به عنوان حریف تمرینی حضور خواهند داشت.

با توجه به اینکه کمپ تمرینی مذکور تحت نظر فدراسیون جهانی میباشد، در خارج از ساعات برنامه های تمرینی کلاس های مختلفی برای مربیان و بازیکنان شرکت کننده نیز برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.