حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

فدراسیون تنیس روی میز عمل قبیح رییس جمهوری فرانسه را محکوم کرد

شناسه : 1492 09 آبان 1399 - 10:25 1493 بازدید ارسال توسط :

بسم‌الله الرحمن الرحیم اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» فرانسه به ساحت مقدس آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص) دل وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده را جریحه‌دار کرد. این اهانت به پیامبر اکرم (ص) که در واقع اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیا و انسان‌های پاک […]

فدراسیون تنیس روی میز عمل قبیح رییس جمهوری فرانسه را محکوم کرد
پ
پ

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» فرانسه به ساحت مقدس آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص) دل وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده را جریحه‌دار کرد.

این اهانت به پیامبر اکرم (ص) که در واقع اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیا و انسان‌های پاک است، به صورت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است. در واقع انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان مقابل مکتب پیامبر و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه‌للعالمین است.

فدراسیون تنیس روی میز اهانت این نشریه به ساحت پیام‌آور صلح، رحمت و اخلاق را محکوم کرده و امیدوار است جامعه ورزش با تقویت همبستگی، صدای اعتراض خود را به گوش سرمداران اینگونه اقدامات قبیح برساند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.