حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

6 محرم 1446 Friday, 12 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

صعود نوشاد عالمیان /شهسواری، اشتری و نیما در انتظار نتایج فردا

شناسه : 14784 28 اردیبهشت 1403 - 17:34 178 بازدید ارسال توسط :
ملی پوشان تنیس روی میز ایران با کسب سه پیروزی و یک باخت دور دوم رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پشت سر گذاشتند.
صعود نوشاد عالمیان /شهسواری، اشتری و نیما در انتظار نتایج فردا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دور دوم رقابتهای گروهی  تنیس روی میز آسیای میانه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس  ،بعد از ظهر امروز (جمعه-۲۸ اردیبهشت) در تاشکند برگزار شد و نمایندگان تنیس روی میز ایران در مصاف با حریفان خود به سه پیروزی و یک باخت دست یافتند.

در ابتدا نوشاد عالمیان در دومین دیدار گروهی خود به مصاف شاهرخ ایسکندروف از ازبکستان رفت و با اقتدار موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سرگروه گروه دو به مرحله حذفی راه پیدا کند.

نیما عالمیان در گروه سوم در جدال حساس با آلن از قزاقستان به برتری ۴ بر ۳ دست یافت و شکست مقابل کنجایف ازبک را جبران کرد.
نیما عالمیان با یک پیروزی و یک شکست در انتظار آخرین رقابت مرحله گروهی می باشد تا تکلیف صعودش از این گروه مشخص شود.

همچنین مهشید اشتری در مصاف با سروناز از قزاقستان با حساب ۴ بر ۲ تن به شکست داد تا در پایان روز اول با یک برد و یک باخت در انتظار بازی فردا مقابل حریف ازبک باشد.

در دیگر دیدار گروهی ندا شهسواری با حساب ۴ بر صفر از سد آیانا حریف قرقیزستانی خود گذشت و با دو پیروزی شانس بالایی برای صعود از گروه خود دارد.
شهسواری در آخرین بازی خود فردا به مصاف حریف ازبک خواهد رفت و در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین، و در صورت شکست به غیر از نتیجه ۴ بر صفر به عنوان نفر دوم گروه راهی مرحله حذفی خواهد شد.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه به میزبانی تاشکند در حال برگزاری است و قهرمان مردان و زنان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست می‌آورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.