حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

فرجی و نشاطی از صعود به جمع ۸ بازیکن برتر کانتندر فیلیپین بازماندند

شناسه : 14660 14 اردیبهشت 1403 - 16:32 89 بازدید ارسال توسط :
بنیامین فرجی و محمدرضا نشاطی با قبول شکست مقابل حریفان خود از راهیابی به جمع ۸ بازیکن برتر مسابقات کانتندر زیر ۱۷ ساله های فیلیپین بازماندند.
فرجی و نشاطی از صعود به جمع ۸ بازیکن برتر کانتندر فیلیپین بازماندند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛رقابتهای کانتندر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز از ۱۰ لغایت ۱۴ اردیبهشت (۲۹ آوریل لغایت ۳ می ) به میزبانی فیلیپین در حال پیگیریست.

در مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۱۷ ساله های تنیس روی میز  دو نماینده از ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

بنیامین فرجی نفر اول رنکینگ نوجوانان جهان در نخستین دیدار گروه ۲ در مصاف با لی هونگ از مالزی با حساب ۳بر ۱ شکست خورد .در این دیدار فرجی تنها در گیم نخست ۱۱بر ۸ به برتری دست یافت اما در ادامه در سه گیم متوالی با حساب ۱۱بر ۵ و ۱۱بر ۹ و ۱۱بر ۸ بازی را واگذار کرد.

فرجی در دیدار دوم از جدول گروهی با چان جینگ هی از سنگاپور روبرو شد که در پایان توانست ۳بر ۱ از سد حریف بگذرد.او در گیم اول و سوم ۱۱بر ۷، در گیم چهارم ۱۱بر ۶ به برتری دست یافت و تنها در گیم دوم ۱۱بر ۷ بازی را واگذار کرد.

بدین ترتیب نماینده تنیس روی میز کشورمان با کسب ۳امتیاز به عنوان نفر دوم گروه راهی جدول حذفی ۳۲ نفره شد.او در مرحله ۱/۱۶ به مصاف لین چین تینگ ۱۴ ساله از چین تایپه رفت که در این دیدار نماینده کشورمان ۳ بر ۲ متقبل شکست شد و از ادامه راه بازماند.

فرجی در گیم دوم و سوم به ترتیب ۱۱بر ۴ و ۱۲ بر ۱۰ به برتری رسید اما حریف ۱۱بر ۷ در گیم اول و پایانی، ۱۱بر ۲ در گیم چهارم موفق به شکست  نماینده پینگ پنگ کشورمان  شد.

محمدرضا نشاطی دیگر نوجوان آینده دار تنیس روی میز کشورمان در گروه ۱۲ مسابقات با حریفانی از چین تایپه و هنگ کنگ روبرو شد.

نشاطی در بازی سخت و نزدیک اول با پیروزی ۳بر ۲ از سد من ویلیام از هنگ کنگ گذشت.
او در گیم اول ۱۲بر ۱۰ و در گیم دوم ۱۱بر ۵ نتیجه را واگذار کرد اما در ادامه در دو گیم متوالی ۱۱بر ۷ به برتری دست یافت.نماینده کشورمان در گیم سرنوشت ساز پنجم ۱۱بر ۳از حریف عبور کرد.

نشاطی در بازی دوم با لیوشین از چین تایپه با حساب ۳بر ۱شکست خورد.پینگ پنگ باز شایسته کشور اگرچه در گیم اول ۱۱بر ۸ به پیروزی رسید اما در ادامه ۱۱بر ۵ و ۱۱بر ۹ و در نهایت ۱۱بر ۸ بازی را واگذار کرد.

نوجوان تنیس روی میز کشورمان با ۳امتیاز کسب شده مرحله گروهی راهی جدول ۱/۱۶ شد.او در این مرحله با پارک جانهی از کره جنوبی روبرو شد که در پایان نماینده کره جنوبی ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

نشاطی گیم اول را ۱۱بر ۷ آغاز کرد اما در ادامه در دو گیم متوالی ۱۱بر ۵ و در پایان ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد تا در مجموع ۳ بر ۱ از گردونه رقابت‌ها رفت.

بدین ترتیب هر دو نماینده ایران از دور رقابتهای زیر ۱۷ سال کناره گیری کردند.

هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز کشورمان در رقابتهای کانتندر فیلیپین بر عهده امیربخشی می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.