حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1482×

اطلاعیه ها

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

شناسه : 14643 13 اردیبهشت 1403 - 11:39 28 بازدید ارسال توسط :
امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه ی خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله ی اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.