حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

پیام تبریک عضو هیئت رئیسه و مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در پی کسب عنوان برترین فدراسیون در حال رشد به رئیس فدراسیون تنیس روی میز

شناسه : 14560 06 اردیبهشت 1403 - 13:31 25 بازدید ارسال توسط :
علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ، انتخاب فدراسیون تنیس روی میز ایران را به عنوان برترین فدراسیون در حال رشد تبریک گفت.
پیام تبریک عضو هیئت رئیسه و مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در پی کسب عنوان برترین فدراسیون در حال رشد به رئیس فدراسیون تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، ضمن تبریک روز جهانی تنیس روی میز به خانواده بزرگ این رشته، انتخاب شدن فدراسیون تنیس روی میز ایران به عنوان برترین فدراسیون در حال رشد، در جشنواره «قهرمان ایران» را به مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و همه ی دست اندکاران فدراسیون تبریک گفت.
بخشی از متن پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند و عضو هیئت رئیسه فدراسیون به شرح ذیل می باشد:
«بسم الله الرحمن الرحیم
به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد موفقیت مجموعه پرتلاش و موفق تنیس روی میز ایران می باشیم.
انتخاب فدراسیون تنیس روی میز به عنوان فدراسیون برتر در حال رشد در جشنواره «قهرمان ایران» آنچنان دلچسب و غرورآفرین بود که موجب خرسندی و بالندگی ما و یکایک دوستداران تنیس روی میز در کشور شد.
 کسب این عنوان در رشتۀ تنیس روی میز، از تجارب مدیریتی ارزشمند سکاندار پینگ پنگ ایران، پیگیری و برنامه ریزی هدفمند رئیس فدراسیون و همت و تلاش بی وقفه دست اندرکاران، مربیان باتجربه، ورزشکاران و قهرمانان غیور این مرز و بوم می باشد.
امید است با تداوم این موفقیت ها آهنگ توسعه و پیشرفت ورزش تنیس روی میز در جهان شتاب گیرد و شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان پینگ پنگ ایران در میادین بین المللی باشیم.»

علیرضا خلیلی نیا
عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.