حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

کامبک مالونگ افسانه ای در فینال قهرمانی جهان

شناسه : 14529 02 اردیبهشت 1403 - 18:10 41 بازدید ارسال توسط :
در فینال تنیس روی میز مردان قهرمانی جهان، مالونگ ۴ بر ۳ لین گائویان را شکست داد و قهرمان شد.
کامبک مالونگ افسانه ای در فینال قهرمانی جهان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تنیس روی میز؛ دیدار نهایی مسابقات انفرادی تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت در ماکائو میان ۴ نماینده چین در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

در بخش زنان سان یینگ شا نفر اول رنکینگ دنیا از چین به مصاف هم وطن خود وانگ منیو که رنکینگ  ۲ دنیا را در اختیار دارد رفت و در پایان موفق شد با حساب ۴ بر ۲ از سد حریف خود بگذرد.

یینگ شا در ابتدا در دو گیم متوالی ۱۱بر ۸ و ۱۱ بر ۵ بازی را واگذار کرد.
اما در گیم سوم  ۱۱بر ۴ پیروز میدان شد. وانگ منیو در گیم چهارم ۱۱بر ۵ بازی را به سود خود خاتمه داد.اما در ادامه باز این یینگ شا بود که در سه گیم پیاپی ۱۱بر ۸ ،۱۱بر ۵ و در پایان ۱۱بر ۹ به برتری دست یافت و صاحب سکوی قهرمانی شد.

در فینال مردان، مالونگ که صاحب رنکینگ ۴ جهان می باشد به مصاف لین گائو یوان نفر ۸ دنیا رفت و در یک بازی تماشایی و نزدیک با نتیجه ۴ بر۳ به برتری دست یافت.

در سه گیم نخست این دیدار لین گائو یوان به برتری دست یافت. گیم های اول و دوم با نتیجه ۱۱ بر ۹ به سود لین گائویان آغاز شد.گائویوان در گیم سوم نیز ۱۱ بر ۵ به برتری رسید اما در ادامه مالونگ افسانه ای به بازی برگشت و در چهار گیم متوالی و با نتایج ۱۱ بر ۸ ، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۴ و در گیم پایانی ۱۱ بر ۸ پیروز شد و قهرمان مسابقات مردان قهرمانی جهان شد .

در مرحله نیمه نهایی مردان، مالونگ ۴ بر صفر از سد وانگ چوکین نفر اول دنیا گذشت و لین گائو یوان با نتیجه ۴ بر صفر هاریموتوی ژاپنی را شکست داد و فینالیست شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.