حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

احدی: حضور بنیامین انگیزه ای برای سایر ملی پوشان است / به تاریخ سازی جدید فکر میکنیم

شناسه : 14490 30 فروردین 1403 - 8:39 66 بازدید ارسال توسط :
مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشورمان پیرامون نخستین اردوی تیم ملی برای رقابت های نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه داد.
احدی: حضور بنیامین انگیزه ای برای سایر ملی پوشان است / به تاریخ سازی جدید فکر میکنیم
پ
پ

مهران احدی سر مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ایران پیرامون برپایی اولین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز داشته است که متن این گفت و گو بدین شرح است:

احدی در پاسخ به اینکه شرایط اردو و میزان آمادگی ورزشکاران در اولین مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان در تهران به چه نحو است گفت:
بلافاصله پس از معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان ، اقدام به برپایی اردوی تیم ملی با حضور نفرات اول تا پنجم به همراه بنیامین فرجی که رنکینگ یک جهان را در اختیار دارد در آکادمی امیر احتشام زاده تهران شدیم که از ۱۸ فروردین ماه این اردو آغاز و تا  ۲۷ فروردین ماه ادامه داشت.

با هماهنگی و کمک هایی که فدراسیون و همه دست اندرکاران امر داشتند اردوی بسیار مطلوبی برگزار شد ، چند تن از بازیکنان بزرگسالان به عنوان حریفهای تمرینی در این اردو ما را همراهی نمودند که جا دارد از این دوستان تشکر کنم.

از کادر فنی تیم ملی نوجوانان، رضا بهدری مربی بدنساز تیم ، صادق نوریانی به عنوان مربی تمرینات ذهنی و گودرزی کمک مربی تیم که از استان اصفهان به این اردو دعوت  شدند قدردانی میکنم.

اردو نشینان نوجوان با توجه به تمرینات و مسابقاتی که داشتند ، از  لحاظ فنی از آمادگی نسبی برخوردار بودند اما به صورت یک ارزیابی که از سوی مربی بدنساز صورت گرفت، مقداری نیاز به تقویت آمادگی جسمانی دارند که با برنامه های ویژه ای در این اردو انجام شد انشالله که روز به روز بر آمادگی آنها افزوده خواهد شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان پیرامون حضور بنیامین فرجی نابغه تنیس روی میز جهان در تیم ملی و میزان انگیزه ای که حضور او بر سایر ملی پوشان دارد اظهار داشت:
بنیامین با کسب مقامهای خیره کننده و به عنوان نفر اول رنکینگ جهان ، با انرژی که در پتانسیل وجود او موجود است انگیزه بسیار خوبی برای همه جوانان علی الخصوص نوجوانان تیم ملی محسوب می شود، نوجوانان ملی پوش پا به پای بنیامین تمرینات و رقابتهای بسیار مطلوبی داشتند که این حائز اهمیت است ، مطمئنا نوجوانی که در مسابقات بین المللی موفق می شوند برای بالا بردن انگیزه سایرین تاثیر گذار هستند و حضور بنیامین هم به خوبی تاثیر خود را در اردوها و مسابقات نشان میدهد. 

از مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ایران پرسیدیم به چه میزان به تیم ملی نوجوانان امیدوار خواهد بود  که بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین ، مدال برنز تاریخی دو دوره ی پیش را تکرار کند و یا حتی دست به تاریخسازی جدیدی بزند که در پاسخ این چنین گفت:
واقعیت این است که با توجه به حضور تیم های قدرتمند در قهرمانی آسیا کار بسیار سختی را در پیش داریم، احتمالا ارنج جدیدی هست که مقداری کار را سخت می کند اما با توجه به افتخارات اخیر و اعتماد به نفسی که در همه بازیکنان علی الخصوص بنیامین و فراز شکیبا که اخیرا مقامهای خوبی کسب کرده است وجود دارد ،باعث امیدواریست و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد، انشالله که به تاریخ‌سازی جدیدی دست بزنیم و دل هموطنان عزیزمان را شاد کنیم.

احدی در پایان به انتظاراتی که برای برپایی اردوهای بعدی وجود دارد تا تیم ملی به  بهترین عملکرد خودش در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند اشاره کرد و افزود :
ما تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا برنامه های ویژه ای را در نظر گرفتیم و این موافقت را از سوی فدراسیون هم دریافت کردیم تا اکثر اوقات بچه ها در اردو باشند و در مواقعی که نفرات خارج از اردو هستند نیز ارتباطمان قطع نخواهد شد و از هر نظر چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ آمادگی جسمانی و تمرینات ذهنی با نفرات در ارتباط خواهیم بود .

به طور مستمر با مربیان شخصی ملی پوشان، چه به لحاظ فنی و بدنسازی در ارتباط خواهیم بود و برنامه های ویژه هر بازیکن ، با مربیان بدنساز هماهنگ خواهد شد تا بچه ها خارج از اردو نیز به کارشان ادامه دهند و در اصل هر روز بهتر شوند.

انتظاری که داریم پشتیبانی و حمایت هایی است که از سوی فدراسیون برای برگزاری اردوهای با کیفیت می باشد، همچنین قبل از مسابقه، اعزام به مسابقات بین المللی را داشته باشیم تا بچه ها با آمادگی بهتر و کامل تری در مسابقات شرکت کنند.

همچنین از همه عزیزان،کارشناسان و دوستان عزیز که به هر نحوی می‌توانند به ما مشاوره دهند و ایرادها و پیشنهادات خود را به ما ارائه کنند استقبال میکنیم تا در نهایت موفقیت جدیدی برای ایران عزیزمان رقم بزنیم .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.