حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1456×

اطلاعیه ها

باشت باوی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز شد

شناسه : 14439 25 فروردین 1403 - 9:12 39 بازدید ارسال توسط :
با حکم مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، امید باشت باوی با حفظ سمت به عنوان سخنگوی این فدراسیون منصوب شد.
باشت باوی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با حکم مهرداد علی قارداشی ، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، امید باشت باوی به عنوان سخنگوی رسمی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.

در حکم علی قارداشی خطاب به باشت باوی آمده است:
با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. موفقیت و بهروزی روزافزونتان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم. ، بدیهی است از این تاریخ، تمام مصاحبه ها ، اطلاع رسانی و امور مطبوعاتی مربوط به فدراسیون‌ تنیس روی میز به عهده جنابعالى مى باشد.

باشت باوی که سمت مدیر روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز را برعهده دارد ، با حفظ این سمت به عنوان سخنگوی فدراسیون معرفی شد تا در تمام مباحث مربوط به تیم های ملی و امور رسانه ای مربوط به فدراسیون پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.

امید باشت باوی از سال ۱۴۰۰ مدیریت روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز را عهده دار می باشد و ۱۱ سال سابقه ی فعالیت در حوزه ی رسانه و ورزش را در رسانه ملی برعهده دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.