حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

قرعه نمایندگان پینگ پنگ ایران در مسابقات فیدر جهانی لبنان مشخص شد

شناسه : 14242 03 فروردین 1403 - 13:20 39 بازدید ارسال توسط :
با انجام قرعه کشی ، چهار نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات فیدر جهانی لبنان حریفان خود را شناختند.
قرعه نمایندگان پینگ پنگ ایران در مسابقات فیدر جهانی لبنان مشخص شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی لبنان انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

امیرحسین هدایی، نوید شمس، بنیامین فرجی و مهشید اشتری چهار نماینده حاضر در این رقابت‌ها کار خود را از امروز جمعه در جدول مرحله ۱/۳۲ آغاز خواهند کرد.

در نخستین بازی بنیامین فرجی دارنده رنکینگ ۲۲۷ دنیا با آنتونی رادی از لبنان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی با هارمیت دیسای دارای رتبه بندی ۶۵ دنیا از هند روبرو خواهد شد.

نوید شمس دیگر نماینده تنیس روی میز کشورمان که رتبه ۲۱۶ را در اختیار دارد با یوسف بن عطیا دارنده رنکینگ ۲۳۳ دنیا از تونس دیدار خواهد کرد .

امیرحسین هدایی دارنده رنکینگ ۱۱۶ دنیا در دیدار نخست با آیدوس کنژیگولوو از قزاقستان به رقابت خواهد پرداخت و در صورت عبور، میبایست به مصاف کریل گراسیمنکو که رتبه ۴۳ دنیا از قزاقستان را در اختیار دارد روبرو شود.

همچنین مهشید اشتری با رنکینگ ۴۴۵ دنیا در دیدار نخست با پویمانتی بایسیا از هند روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی با سیبل آلتینکایا دارنده رنکینگ ۱۲۰ جهان از ترکیه دیدار خواهد داشت.

در دوبل تیم متشکل از بنیامین فرجی از ایران و ابراهیم گوبران از یمن در مرحله ۱/۸ به مصاف دونفره بیام صفادیه و کریم عبدالله از لبنان خواهند رفت‌.

مسابقات فیدر جهانی لبنان از ۳ لغایت ۵ فروردین به میزبانی بیروت پایتخت لبنان در جریان است و ایران با ۴ نماینده در این مسابقات حاضر می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.