حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

پیام تبریک نوروزی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت آغاز سال جدید

شناسه : 14231 01 فروردین 1403 - 8:29 42 بازدید ارسال توسط :
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را تبریک گفت.
پیام تبریک نوروزی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت آغاز سال جدید
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پیام نوروزی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت آغاز سال جدید و بهار قرآن چنین آمده است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

حمد و سپاس پروردگار یکتا را که بار دیگر در شروع بهاری نو، برگ دیگری از نعمات بی‌کران خود را به روی ما گشود و لباس سبزِ سرشار از تازگی و طراوت را بر تن جهان پوشاند.
آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی و فرا رسیدن بهار پرطراوت و ترنم نغمه نوروز که مصادف شده با ماه شریف و پر فضیلت و برکت رمضان را به هموطنان عزیز و تک تک اعضای خانواده‌ بزرگ تنیس روی میز کشور، تبریک می‌گویم.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش  سخت‌کوشانه همکاران فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه، کمیته‌ها و گروه‌های فعال فدراسیون تنیس روی میز و هیئت‌های استانی، قدردانی کرده و برای تحقق برنامه‌های آتی، دست تک تک‌شان را می‌فشارم . امید که سال ۱۴۰۳ سالی پرخیر و برکت، سرشار از موفقیت و سلامتی و طلیعه موفقیت‌های بزرگ برای ملت سرافراز ایران باشد.

در سالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری به سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، امید است با تلاش و جدیت و سختکوشی خانواده ی ورزش کشور علی الخصوص خانواده بزرگ تنیس روی میز، شاهد موفقیت های پینگ پنگ ایران در آوردگاههای بین المللی باشیم و در سال بازی های المپیک، درخشش ورزشکاران کشورمان را در این آوردگاه مهم  نظاره گر باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.