حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

دو بانوی ایرانی سرداور و مدیر مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا 

شناسه : 14200 21 اسفند 1402 - 10:54 49 بازدید ارسال توسط :
سیمین رضایی به عنوان سرداور و نصیبه دلیر هروی به عنوان کمک مدیر مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان انتخاب شدند.
<strong>دو بانوی ایرانی سرداور و مدیر مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا </strong>
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ATTU ، دو داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان سرداور و کمک مدیر مسابقات ، مسئولیت اجرایی و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را برعهده خواهند داشت.

سیمین رضایی که سابقه قضاوت در رویدادهایی مانند المپیک و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد به عنوان سرداور بین المللی کشورمان در مهمترین رویداد آسیایی تنیس روی میز قاره ی کهن به عنوان سرداور حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین نصیبه دلیر هروی ، داور بلوبچ و موفق تنیس روی میز کشورمان که در رویدادهای مهمی نظیر، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا سابقه قضاوت را دارد ، در این مسابقات به عنوان کمک مدیر مسابقات ایفای نقش خواهد کرد.

همچنین از سوی کنفدراسیون آسیا، دلیر هروی به عنوان مدیر مسابقات انتخابی غرب آسیا در سلیمانیه عراق و همچنین مدیر مسابقات انتخابی جوانان غرب آسیا که به میزبانی عراق برگزار میشود انتخاب شد.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.