حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز: جام سلامت بزرگترین رویداد همگانی در سراسر کشور است

شناسه : 13751 16 دی 1402 - 7:13 72 بازدید ارسال توسط :
رئیس فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری نخستین دوره مسابقات همگانی پینگ پنگ با عنوان «جام سلامت» در سراسر کشور خبر داد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز: جام سلامت بزرگترین رویداد همگانی در سراسر کشور است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز جام سلامت گفت: این مسابقات بزرگترین رویداد همگانی در تاریخ این رشته ی المپیکی است که با همکاری گروه صنعتی گلرنگ قرار است اتفاق بیوفتد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه گفت: اینکه در جام سلامت ۳۱ استان کشورمان میزبانی از ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده ی سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال را برعهده دارند و به طور همزمان هر ۳۱ استان مسابقاتی با چنین کیفیتی را برگزار میکنند نشان از فعال بودن هیئت های استانی در بحث همگانی است.

علی قارداشی در بخشی از صحبت های خود به این اتفاق بزرگ در پینگ پنگ ایران اشاره کرد و افزود: با درایت مجید کیهانی ، مدیر آکادمی گروه صنعتی گلرنگ این اتفاق برای نخستین بار در پینگ پنگ ایران در بخش همگانی رقم خورده است و امیدوارم در سال های آتی شاهد برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این رویداد همگانی در سراسر کشور نیز باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خاتمه گفت: امیدوارم نخستین دوره جام سلامت با حضور حداکثری همه ی علاقه مندان به این رشته ، در تمامی استان های کشور برگزار شود و انگیزه را در میان مدیران گروه صنعتی گلرنگ برای برگزاری این رویداد مهم همگانی در سال های آینده افزایش دهد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.