حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

احدی:بنیامین میتواند بهترین مقام های جهانی را برای ایران کسب کند

شناسه : 13748 14 دی 1402 - 16:59 63 بازدید ارسال توسط :
مهران احدی گفت: بنیامین فرجی اکثر آیتم های یک ورزشکار نخبه را دارد.
احدی:بنیامین میتواند بهترین مقام های جهانی را برای ایران کسب کند
پ
پ

مهران احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشورمان پس از انتشار صدرنشینی بنیامین فرجی در اولین رتبه بندی جهانی گفت و‌گویی با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز داشته که متن گفت و گو بدین شرح است:

احدی در پاسخ به اینکه به نظر شما چه عواملی باعث کسب همچین جایگاهی برای بنیامین شده است گفت: در ابتدا وظیفه خود می دانم این موفقیت تاریخی را به بنیامین عزیز و جامعه فهیم تنیس روی میز کشور تبریک عرض کنم، در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم واقعا بنیامین کار بزرگ و ارزشمندی کرده است، مطمئنأ این موفقیت حاصل سالها زحمت و تلاش و کار تیمی بوده است.

به نظر بنده عوامل زیادی در این موفقیت تاثیر گذار بوده اند که اگر به اختصار بخواهم به آنها اشاره کنم ، علاقه فراوان ، سخت‌کوشی و جسارت از عوامل اصلی موفقیت بوده است.

استعداد ،ادب و پشتکار بنیامین نیز مثال زدنی است.

زحمت و فداکاری خانواده به خصوص پدر و مربی بزرگوار ایشان، رضا فرجی که با صبر، متانت،  و حرفه ای گری خاصی مدیریت می کنند و با همکاری بسیار مناسب و منطقی که با کادر فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون دارند، ریاست فدراسیون و عوامل اجرایی ، حامیان مالی بزرگوار به خصوص علیرضا خلیلی نیا ، حمیدرضا احسانی مهر ، حمید پارسا و سایر عزیزانی که جا دارد از همه این بزرگواران و همچنین همکاران زحمت کش  کادر فنی تیم ملی نوجوانان تشکر و قدردانی نمایم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای بنیامین و تیم ملی نوجوانان در آینده خواهید داشت ادامه داد:  خوشبختانه قولهای خوبی از طرف ریاست فدراسیون وحامیان مالی به خصوص علیرضا خلیلی نیا جهت حمایت از برنامه های ما داده شده است که‌ به‌ زودی منتشر خواهد شد.

 این برنامه ها شامل اردو ها و مسابقات  داخلی و خارجی و فعالیتهای متعدد می باشد، مطمئنأ با برنامه ریزی مناسب و حمایت همه عزیزان شاهد رشد و شکوفایی بنیامین و سایر بازیکنان گرانقدر کشورمان در میادین مختلف خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان پیرامون چشم اندازی که برای آینده ی بنیامین مد نظر است افزود:  ورزشکارانی که در میادین جهانی مقام می آورند افرادی نخبه و مستعد و خاص هستند که به نظر بنده بنیامین اکثر فاکتورهای یک ورزشکار نخبه را دارد و می تواند بهترین مقام‌های جهانی را برای ایران عزیز کسب کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.