حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

پیروزی مدعیان در دوردوم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور

شناسه : 13284 05 دی 1402 - 0:07 92 بازدید ارسال توسط :
تیم های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام ، فراسنج تهران و رعدپدافند هوایی دور دوم از مرحله اول لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
پیروزی مدعیان در دوردوم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌ میز؛ دور دوم از مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای ایران با برگزاری ۴ بازی ادامه یافت.

صبح امروز (دوشنبه) در جدال تیم های نظامی، تیم رعد پدافند هوایی به مصاف تیم عقاب نهاجا رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند.

در دیگر بازی صبح امروز پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف شهرداری کرج رفت و با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به پیروزی دست یافت و دومین پیروزی را بدست آورد.

در ادامه ی این مسابقات عصر امروز (دوشنبه) تیم های پتروشیمی بندر امام و پاکنژاد اسپرت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مدعی و پرستاره پتروشیمی بندرامام با حساب ۵ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و دو برده شد.

در آخرین بازی از دور دوم دوتیم فراسنج تهران و مناطق نفتخیز جنوب باهم به رقابت پرداختند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود فراسنج ، نایب قهرمان فصل گذشته به اتمام رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.