حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1454×

اطلاعیه ها

شیخیانی: فرزندان خلیج فارس در این فدراسیون قهرمان ایران و آسیا شدند / فدراسیون ایران در مجامع بین المللی قدرتمند و تأثیرگذار است

شناسه : 13153 18 آذر 1402 - 12:34 93 بازدید ارسال توسط :
خلیل شیخیانی رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر معتقد است که فرزندان بوشهر در فدراسیون تحت مدیریت مهرداد علی قارداشی توانسته اند قهرمان ایران و آسیا شوند.
شیخیانی: فرزندان خلیج فارس در این فدراسیون قهرمان ایران و آسیا شدند / فدراسیون ایران در مجامع بین المللی قدرتمند و تأثیرگذار است
پ
پ

خلیل شیخیانی رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون کسب نشان های درخشان تیم های ملی پایه ،نوجوانان ،جوانان ، پیشکسوتان از آوردگاههای بین المللی و تاریخسازی اخیر تیم ملی بزرگسالان کشورمان در هانگژو توضیحاتی داد که ماحصل آن به شرح ذیل می باشد:

سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه و رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در سراسر کشور با برنامه‌ریزی که از سوی فدراسیون از دوره ریاست مهرداد علی قارداشی با تکیه بر تجاربی که از دبیری فدراسیون شهنازی داشتند با مدیریت عالی کمیته مسابقات در سراسر کشور اجرایی شد. همه خانواده‌ها برای فرزندان ۵ و ۶ ساله خود برنامه دارند اگر برنامه‌ریزی و حمایت فدراسیون نبود این میل به کسب مدال هرگز در استانهای محروم وجود نداشت.

پارسا خلیلی، مونا و مبینا صبحانی خواه، تارا سوری و فاطمه خدری فرزندان بوشهر و خلیج فارس در همین فدراسیون قهرمان نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران و آسیا شدند.

وی افزود :تلاش وزارت ورزش،فدراسیون، ادارات کل، حمایت خانواده ها، همت هیات های استانی و شهرستانی، ارتباط مهرداد علیقارداشی با اسپانسرها و وفاق ملی خانواده تنیس روی میز باعث شد مدال های خوبی در رده های مختلف حتی جانبازان کسب کنیم که در تاریخ تنیس روی میز ایران بی سابقه بوده است.

شیخیانی در خصوص سطح داوری و میزان پیشرفت داوران ایرانی در جهان ، نقش تاثیرگذارِ توجه در روند رشد سطح داوران و پرورش داوران تراز اول دنیا اینگونه اظهار داشت: اگر سطح بازی ورزشکاران ما رشد می کند و سکوهای بین المللی خوبی را فتح می کنند باید در کنار آن به داوری توجه ویژه داشت .خوشبختانه برگزاری دوره‌های داوری و ارتقا سطح داوری داوران ما در فدراسیون جهانی تنیس روی میز و قضاوت کردن آنها در مسابقات بین المللی، گواه طی کردن درست و اصولی مسیر آموزش داوران و برخورداری آنها از وجهه خوب بین‌المللی است که فدراسیون جهانی به داوران ما اعتماد می کند و مسابقات مهم را به آنها می سپارد.

وی با تاکید بر اینکه پرچم ورزش ما تنها در دست ورزشکار نیست، افزود: داوران مربیان و مدیران همه نماینده ایران هستند. یقینا داورانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند می توانند بهتر پیشرفت نمایند و لازمه پیشرفت داشتن رابطه آموزشی و علمی است که زبان انگلیسی زیر بنای اصلی آن است.


شیخیانی با اشاره به اقدامات آموزشی در حوزه های داخلی و بین المللی و نقش آن در پیشرفت پینگ پنگ ایران گفت: برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری  را نمیتوان در رشد و تعالی این ورزش نادیده گرفت. تربیت مربیان جوان و با دانش و علاقمند در استانها مبنای تغییرات و تحول بوده اند و نسل جدیدی را به تنیس روی میز کشور تحویل داده اند. تربیت مدرسان جدید می تواند باعث جلوگیری از انحصار مدرسی شود. نسل جدید باید با اندیشه‌ی نوگرایانه در کنار نسل گذشته‌ی با تجربه، تحول و دگرگونی را پایه ریزی نماید.
دوره های مربیگری در کل کشور و استانهای محروم باعث شده است که در دورترین نقطه مرزی این سرزمین مربیان کارت دار فدراسیون حضور داشته باشند که با کمترین امکانات می توانند برای رشد و پویایی بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.
کمیته آموزش از فضای کار بسیاری برخوردار است که باید از تمام ظرفیت ها در آن استفاده شود. تکثر آرا در آموزش، مطلب آموزشی را غنی تر می کند و این به رشد تنیس روی میز کمک می کند.


رئیس هیئت تنیس روی میز بوشهر پیرامون حائز اهمیت بودن کرسی های بین المللی گفت: ما وقتی از کرسی های بین‌المللی در مجامع بین‌المللی بهره‌مند باشیم می توانیم بر مجمع تاثیر گذار باشیم و در تعامل با ملل دیگر نظریات خودمان را مطرح و اجرایی نماییم.

یادمان باشد برای معرفی کشور و استعدادهای ملت باید در مجامع بین‌المللی دارای قدرت و تاثیر گذاری بود که الحمدلله فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه خیلی پیشتاز می باشد.

شیخیانی به نقش تاثیرگذار باشگاههای لیگ برتری در ارتقا سطح فنی بازیکنان ،جذب اسپانسر و همچنین میزان اهمیت در دیده شدن این رشته المپیکی اشاره کرد و افزود: باشگاه‌ها دستان توانمند فدراسیون هستند. به هر میزانی که باشگاه‌ها توانمند تر و دارای شرایط مالی و مدیریتی خوب‌تری باشند، فدراسیون از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود.
اسپانسر ها در لیگ هم به کمک موسسه خود می آیند هم به بازیکنان مطرح کشور کمک شایانی میکنند. باید شرکت های خصوصی در استانها ترغیب شوند که هر استان تیمی در لیگ برتر داشته باشد و جوانان مستعد هر استان در  زیر بیرق اسپانسر توانایی خود را به رخ بکشند.

شیخیانی در پایان پیرامون این سوال که “مدیران فنی و اقتصادی چگونه می توانند با ایجاد وفاق و همدلی باعث توسعه و پیشرفت تنیس روی میز کشورمان شوند؟”اینگونه پاسخ داد: هیچ باشگاه یا فدراسیونی نمی‌تواند بدون مدیران اقتصادی دوام خوبی داشته باشد.
وجود نیروهای کار بلد، فنی و مدیریتی از طرفی و مدیران اقتصادی از طرف دیگر باعث برنامه‌ریزی بیشتر در برگزاری رویداد ها و رشد بیشتر قهرمانان می شود.

وقتی مدیران اقتصادی به کمک قهرمانان می آیند این باعث می شود که میل و رغبت ورزشکار بیشتر شود و در رویدادهای بین‌المللی بیشتری حضور باید و رنکینگ خود را در فدراسیون جهانی افزایش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.