حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

باخت میلی متری مقابل نفر دهم دنیا مانع رسیدن کشاورزی به جمع هشت نفر برتر دنیا

شناسه : 13142 18 آذر 1402 - 12:19 81 بازدید ارسال توسط :
امیر مهدی کشاورزی با قبول شکست ۴ بر ۳ مقابل لئوناردو ایزوکا از برزیل از رسیدن به جمع هشت بازیکن برتر دنیا بازماند.
باخت میلی متری مقابل نفر دهم دنیا مانع رسیدن کشاورزی به جمع هشت نفر برتر دنیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه ی مسابقات تنیس روی میز انفرادی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در اسلوونی، امیر مهدی کشاورزی به مصاف لئوناردو ایزوکا نفر دهم دنیا از برزیل رفت و با ارائه ی یک بازی قابل قبول با حساب ۴ بر ۳ مغلوب این حریف عنوان دار قاره ی آمریکا شد.

بازیکن ژاپنی الاصل تیم ملی برزیل در گیم نخست ۱۱ بر ۷ به پیروزی دست یافت، در گیم دوم بازی ۱۲ بر ۱۰ به سود جوان آینده دار پینگ پنگ کشورمان ادامه یافت. در گیم سوم نیز بازی با نتیجه ۱۱ بر ۵ به سود لئوناردوی برزیلی ادامه پیدا کرد. در گیم چهارم کشاورزی با ارائه ی یک نمایش خیره کننده در حالی که ۷ بر ۵ عقب بود توانست ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست پیدا کند و کار را به تساوی بکشاند. در پنجمین گیم این مسابقه بازهم حریف نامدار برزیلی توانست از پینگ پنگ باز کشورمان پیشه بگیرد و با نتیجه ۱۱ بر ۵ برنده ی این گیم باشد. در گیم ششم نیز کشاورزی با وجود ارائه ی یک بازی قابل قبول در حالی که ابتدای این گیم از حریف عقب افتاد، با تایم اوت به موقع مکیف توانست به بازی برگردد و ۱۱ بر ۷ این گیم را به سود خود به پایان ببرد و همه چیز در عدد ۳ برابر شود. در گیم سرنوشت ساز هفتم حریف برزیلی بسیار پرقدرت ظاهر شد و با نتیجه ۱۱ بر ۶ به برتری دست یافت تا در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود لئوناردو ایزوکا از برزیل به پایان برسد.

هدایت پینگ پنگ باز جوان کشورمان برعهده میعاد مکیف سرمربی تیم ملی جوانان بود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.