حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

رؤسای کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی میز مشخص شدند

شناسه : 12511 01 مرداد 1402 - 13:01 179 بازدید ارسال توسط :
رؤسای کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون برای انتخابات مشخص شد.
رؤسای کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی میز مشخص شدند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، رئیس کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی میز برای انتخابات این فدراسیون مشخص شدند.

در جلسه ای که با حضور اعضای کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران برگزار شد، افشین نورورزی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. داریوش ضرغام پور ریاست کمیسیون داوران را برعهده گرفت و محمدرضا میرالماسی به عنوان رئیس کمیسیون مربیان برگزیده شد.

همچنین با تصمیم اعضای کمیسیون، افشین نوروزی ، سروش امیری نیا و محمد جواد سهرابی به همراه ندا شهسواری، سارا شهسواری و شیما صفایی به عنوان اعضای رای دهنده در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز به نمایندگی از کمیسیون ورزشکاران در انتخابات حق رای خواهند داشت.

داریوش ضرغام پور و منیجه ابری به عنوان اعضای رای دهنده در کمیسیون داوران در انتخابات حاضر خواهند شد و محمدرضا میرالماسی، مهران احدی، حمیده ایرانمنش و پارمیدا نظری نمایندگان رای دهنده در انتخابات فدراسیون به نمایندگی از کمیسیون مربیان خواهند بود.

انتخابات کمیسیون های ورزشکاران ، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی میز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در محل فدراسیون با انتخاب اعضای منتخب صورت گرفته بود.

اعضای منتخب کمیسیون ها احکام خود را از مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون دریافت نمودند.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.