حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه استان البرز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

شناسه : 12502 01 مرداد 1402 - 11:30 136 بازدید ارسال توسط :
مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
مجمع سالیانه استان البرز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ جمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز صبح روز چهارشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۲) برگزار شد.

این مجمع با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، شاهرخ شهنازی رئیس اسبق فدراسیون تنیس روی میز کشور و دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک، بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، حمیدرضا صابری عضو هیئت رئیسه و پیام حجازیان رئیس هیئت و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
 
در ابتدای مجمع گزارش عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه توسط رئیس، دبیر و خزانه دار هیئت ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید.
 
در ادامه فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در هیئت اظهار کرد: در زمینه همگانی شدن این رشته در استان، آن طور که انتظار داریم برنامه ریزی صورت نگرفته و لازم است که برای عمومی شدن تنیس روی میز اقدامات بیشتر و سریع تری انجام گیرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: البرز جزو استان های بنام و موفق در تنیس روی میز کشور می باشد و استعدادهای آینده داری را به این رشته معرفی کرده است.
 
همچنین علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که ” البرز همواره در برنامه های آموزشی فعال بوده ” عنوان کرد: انتظار داریم هیئت البرز به بحث میزبانی ها بیشتر توجه کرده و در میزبانی از رقابتهای مهم پیش قدم باشد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به حضور بازیکنان مستعد و آینده دار، داوران مطرح و پیشکسوتان خوشنامی که تنیس روی میز البرز دارد، همواره حساب ویژه ای روی این استان باز کرده ایم.
 
شایان ذکر است؛ در پایان مجمع، مدال آوران و تیم های برتر لیگ تنیس روی میز استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.