حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

تنیس روی میز کانتندر زاگرب کرواسی؛

عالمیان رنکینگ ۱۹ دنیا از ژاپن را به زانو دراورد

شناسه : 12450 08 تیر 1402 - 17:29 156 بازدید ارسال توسط :
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر 19 رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
عالمیان رنکینگ ۱۹ دنیا از ژاپن را به زانو دراورد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی از مرحله ۱/۱۶ پایانی این مسابقات، نوشاد عالمیان نفر ۴۹ رنکینگ دنیا در مصاف با یوکیا یودا از ژاپن دارنده رنکینگ ۱۹ دنیا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و به جمع ۱۶ بازیکن برتر این مسابقات صعود کرد.

عالمیان باتوجه به رنکینگ جهانی خود از حضور در دور مقدماتی معاف بود و کار خود را از جدول اصلی مسابقات آغاز نمود.

نوشاد در این مسابقه ، گیم اول را با نتیجه نزدیک ۱۳ بر ۱۱ به حریف قدرتمند ژاپنی واگذار کرد. در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت و بازهم عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود یوکیا یودا خاتمه یافت. در ادامه و درگیم سوم این بار ملی پوش تنیس روی میز ایران بود که توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند و با حساب ۱۴ بر ۱۲ گیم سوم را به سود خود به پایان برساند. در گیم چهارم این بازی نوشاد عالمیان با سرویس های ویرانگر خود توانست با نتیجه ۱۱ بر ۷ بازی را به سود خود رقم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

در گیم سرنوشت ساز پنجم ، نوشاد توانست از همان ابتدا بازی را در دست بگیرد و مربی ژاپن را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد. در ادامه یوکیا یودا دارنده مدال برنز دوبل جهان در سال ۲۰۲۰ و مدال طلای دوبل قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ از تمام تجربه ی خود استفاده کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما نابغه ی تمام نشدنی پینگ پنگ ایران با حساب ۱۱ بر ۹ گیم پنجم را به نفع خود به پایان رساند و در مجموع ۳ بر ۲ پیروز این مسابقه ی حساس و نفسگیر شد.

عالمیان در مرحله ی ۱/۸ پایانی مسابقات کانتندر زاگرب باید با برنده روبرت گاردوس از اتریش و دودا از آلمان به رقابت بپردازد.

مسابقات آزاد جهانی (کانتندر ) کرواسی از ۵ تا ۱۱ تیرماه در شهر زاگرب در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.