حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

تکابی : میزبانی نصف جهان از رویداد بین المللی / در اردوی مشترک با قطر تمرکز بر روی عملکرد نوجوانان و جوانان است

شناسه : 12440 28 خرداد 1402 - 16:09 185 بازدید ارسال توسط :
مهدی تکابی پیرامون اردوی مشترک ایران و قطر توضیحاتی را ارائه داد.
تکابی : میزبانی نصف جهان از رویداد بین المللی / در اردوی مشترک با قطر تمرکز بر روی عملکرد نوجوانان و جوانان است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ اردوی مشترک تیم های ملی تنیس روی میز ایران و قطر تیرماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد. در همین رابطه، مهدی تکابی عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان پیرامون میزبانی از اردوی مشترک ایران و قطر با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز گفت و گویی انجام داده است:

تکابی در  خصوص اعطای میزبانی به اصفهان گفت : اعتماد و اعتقادی که فدراسیون تنیس روی میز به عملکرد هیئت تنیس روی میز استان اصفهان دارد میزبانی از ملی پوشان قطر و ایران در دو رویداد بین المللی را به اصفهان واگذار کرده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص زمان برگزاری این اردو ادامه داد : این دو اردو از تاریخ ۹ تیرماه آغاز خواهد شد و تا ۲۹ تیر ادامه خواهد داشت. در بخش اول این اردو، مدرس فدراسیون جهانی ITTF حضور خواهد داشت و به روزترین آموزش های لازم را در کنار مربیان ایرانی ارائه خواهد داد و با توجه به اینکه این اردو پروژه ی فدراسیون جهانی محسوب می شود ، برای توسعه ی این رشته ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز، ایران را برای این مسئولیت انتخاب کرده است. و فدراسیون ایران نیزمیزبانی از این رویداد مهم را به اصفهان واگذار کرده است.

تکابی در ادامه گفت : در این اردو سه بخش بازیکن حضور خواهند داشت که تیم ملی قطر با داشتن ۱۰ ورزشکار و ۴ مربی که در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان خواهند بود در این اردو حاضر می شوند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان پیرامون حضور بازیکنان داخلی افزود: در بخش دعوت شدگان بازیکنان داخلی به این اردو ، جلسات متعددی در یک ماه گذشته میان هیئت تنیس روی میز استان اصفهان و فدراسیون برگزار شد که در این جلسات رئیس فدراسیون، مدیر تیم های ملی و مدیر امور بین الملل فدراسیون نیز حضور داشتند و خوشبختانه زمینه ی خوبی برای میزبانی از یک رویداد فاخر در نصف جهان فراهم شد و مقرر شد بازیکنانی منتخب از استان اصفهان و تیم های ملی کشورمان در رده های سنی مختلف حضور داشته باشند.

 

تکابی پیرامون همکاری دو جانبه میان کشورهای ایران و قطر گفت :در این اردو بازیکنان تیم ملی قطر با توجه به تعامل و همکاری دو جانبه میان ایران و قطر و تفاهم نامه ای که میان دو فدراسیون به امضا رسیده است در ایران حضور پیدا میکنند و تیم های ملی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان قطر با مجموع نفرات ۱۴ نفر به اصفهان سفر خواهند کرد.

همچنین بازیکنان منتخب جوانان و نوجوانان استان اصفهان نظیر ، رامین طغرلیان، علی رسائیان، صدرا درستکار ، عرشیا بهرامی ، مبین امیری ، امیرعلی اسماعیلیان ، مهدی صدیقیان و محمد پارسا اتفاقی بازیکنان اصفهانی این اردو را تشکیل می دهند.

برخی دیگر از بازیکنانی که جهت بالا رفتن کیفیت این اردو در اصفهان حاضر خواهند شد، ملی پوشان و بازیکنان ارزنده ای در رده های سنی جوانان ، نوجوانان و هوپس از سراسر کشور خواهند بود .

اسامی این بازیکنان بدین شرح است : امیرحسین آدمی نژاد ؛ محمد مهدی زارعی ، پرهام گلستانی ، عرفان یزدانبخش ، فراز شکیبا ، مهدی سلامتی.

در بخش مربیان نیز محسن شیشه گرها سرمربی تیم ملی هوپس ایران در این اردو به عنوان سرمربی حاضر خواهد بود ، یوسف شریفی و هادی صبحی به عنوان مربی و حشمت شریفی وظیفه ی سرپرستی از این اردو را برعهده خواهند داشت .

همچنین مربیانی از استان اصفهان به نام های محمد تائبی پور و محمد گودرزی حاضر خواهند بود و اصغر مزروعی از اصفهان سرپرستی از اردو حاضر خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون پیرامون بخش دوم اردو افزود : بعد از اتمام این ۹ روز ، بخش دوم اردو به مدت ۱۱ روز تداوم خواهد داشت و این اردوی مشترک که به مدت ۲۰ روز تحت عنوان اردوی مشترک ایران و قطر قرار است برگزار شود  تمرکز بر روی بازیکنان نوجوان و جوان کشورمان خواهد بود که امیدواریم بهره ی کافی و لازم را جهت آمادگی بازیکنان ایرانی ببریم.

تکابی در خاتمه عنوان کرد : در انتها جا دارد از همکاری و تعامل بسیار خوب محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی، تبریزی فر مدیر امور بین الملل و باشت باوی مدیر روابط عمومی فدراسیون و سایر دست اندرکاران فدراسیون تنیس روی میز که برای میزبانی اصفهان از این رویداد مهم همکاری داشته اند تشکر و تقدیر ویژه ای داشته باشم و مجدد از اعتماد و اعتقادی که مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به هیئت تنیس روی میز داشته اند تشکر و قدردانی نمایم.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.