حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا

شناسه : 12430 24 خرداد 1402 - 9:28 183 بازدید ارسال توسط :
نصیبه دلیر هروی داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با انتخاب کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا نصیبه دلیر هروی داور بلوبچ و شایسته تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

دلیر هروی دو سال گذشته در کلاس مدیریت مسابقات که از سوی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار شد حضور پیدا کرد و آزمون های این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت  و به عنوان تنها بانوی حاضر در آن کلاس برگزیده شد.

بر همین اساس داور بلوبچ کشورمان  توانست سال گذشته مدیریت مسابقات قهرمانی آسیای میانه را عهده دار باشد و امسال نیز به عنوان کمک مدیر مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در کشور قطر برگزار می شود ایفای نقش خواهد کرد.

وظیفه ی مدیر و کمک مدیر مسابقات تفاوتی باهم نداشته و برگزاری مسابقات ، تعداد نفرات شرکت کننده، زمانبندی مسابقه و هماهنگی با سرداور برای قرعه کشی بر عهده ی مدیر و کمک مدیر مسابقات می باشد.

در حین برگزاری مسابقات نیز، نتایج بازی ها که به صورت آنلاین در وب سایت کنفدراسیون آسیا قرار خواهد گرفت و همچنین نحوه ی اجرای مسابقات و اهدای جوایز نیز بر عهده ی مدیر مسابقات می باشد.

نصیبه دلیر هروی دارنده نشان داوری بلوبچ می باشد و در رویدادهای مهمی نظیر قهرمانی جهان ، قهرمانی آسیا ، استار کانتندر و فیدر سابقه ی قضاوت دارد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.