حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه 2021

طلای تنیس روی میز تیمی به دختران ایران رسید

شناسه : 11020 20 مرداد 1401 - 21:22 501 بازدید ارسال توسط :
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در دیدار نهایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با غلبه بر تیم میزبان به مدال طلا دست یافت.
طلای تنیس روی میز تیمی به دختران ایران رسید
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ دیدار نهایی بخش تیمی تنیس روی میز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی عصر امروز در قونیه و بین ایران و ترکیه برگزار شد که در پایان شاگردان حمیده ایرانمنش با وجود اینکه جو سالن کاملا به سود میزبان بود و تماشاگران به شدت تیم خود را تشویق میکردند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در نخستین دیدار مهشید اشتری به مصاف اوزگه ییلماز، قهرمانی بخش انفرادی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده ترکیه را شکست دهد. در مسابقه دوم هم ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی ایران در مصافی پرهیجان با نتیجه ۳ بر صفر از سد سیبل آلتینکایا گذشت و تیم ایران را ۲ بر صفر پیش انداخت.

در مسابقه سوم که مصاف تیم های دو نفره بود تیم ایران متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی برابر تیم سیمای کولاک چکن و سیبل آلتینکایا به میدان رفت که با وجود رقابت پایاپای در نهایت این تیم حریف بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

بازی چهارم را شیما صفایی برابر اوزگه ییلماز برگزار کرد که این مسابقه را نماینده ترکیه با برتری ۳ بر ۲ به پایان رساند تا دو تیم در امتیاز ۲ مساوی شوند.

در آخرین بازی مهشید اشتری رودرروی سیمای کولاک چکن قرار گرفت که این مسابقه با برتری ۳ بر یک اشتری همراه شد تا تیم ایران به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کند.
در این بازیها تیمهای ازبکستان و مالدیو به مدال برنز مشترک دست یافتند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.