حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1424×

اطلاعیه ها

گلستانی: در سنین پایه نباید به دنبال قهرمانی بود/ استان خراسان از نظر سخت افزاری در مضیقه می باشد

شناسه : 10717 19 تیر 1401 - 14:24 621 بازدید ارسال توسط :
محمد پرهام در رقابت های فستیوال جهانی گلستان عملکرد درخشانی داشت و مورد تحسین سرداور و چندین کشور حاضر در این مسابقات شد
گلستانی: در سنین پایه نباید به دنبال قهرمانی بود/ استان خراسان از نظر سخت افزاری در مضیقه می باشد
پ
پ

رمضانعلی محمودی گلستانی پدر محمد پرهام گلستانی که وظیفه ی هدایت تنها نماینده هوپس ایران حاضر در فستیوال جهانی مجارستان را بر عهده داشت در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون مسابقات و عملکرد محمد پرهام در این رقابتها گفت:
پنجمین دوره فستیوال جهانی در ورزشگاه المپیک شهر گیور مجارستان با ۵۴ میز جولا و امکانات عالی برگزار شد.

عملکرد محمد پرهام از نظر تکنیکی وجنگندگی مورد تایید وتشویق سرداور و مسئولین برگزاری و برخی از مربیان تیم های حاضر قرار گرفت.

ایوان مسئول برگزاری مسابقات آینده روشنی را برای محمد پرهام متصور بود.

او در ادامه تاکید کرد : به نظر من در سنین پایه نباید هدف کسب قهرمانی باشد بلکه ارائه بازی خوب و اجرای تکنیک وتاکتیک صحیح در اولویت است.

محمودی گلستانی به سطح کیفی مسابقات و نفرات شرکت کننده اشاره کرد و افزود : در بین ۱۹کشور امتیازات محمد پرهام در بازیهای انفرادی رده زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال ، همچنین دوبل و تیمی عملکرد رضایت بخشی داشت و در پایان رقابت ها توانست رتبه ۱۱ را در مجموع از آن ایران نماید.
تیم های ژاپن ، سوئد ، المان، مصر، مجارستان ،رومانی ، تونس بسیار عالی ظاهر شدند و حضور تیم های صاحب نام دنیا نشان از سطح بالای مسابقات دارد.

وی به نقش اردوی آماده سازی مشترک و تاثیر بسزای آن در کسب موفقیت پرهام در فستیوال جهانی اشاره کرد و گفت: در این راستا زحمات محسن شیشه گرها سرمربی تیم ملی هوپس جای تقدیر دارد.

گلستانی افزود : حمایتهای فدراسیون علی الخصوص ریاست فدراسیون ، مهرداد علی قارداشی نیز در روحیه وعملکرد پرهام تاثیر شگرفی داشت.

پدر محمد پرهام گلستانی در پاسخ به این سوال که برای پرهام گلستانی چه آینده ای متصور هستید و در این مسیر چه برنامه هایی برای پیشرفتش در نظر دارید تشریح کرد : اکنون که محمد پرهام به سنی رسیده که نسبتا قدرت تصمیم گیری دارد، با این اولویت بندی من موافق هستم که ابتدا تحصیلات ، در مرحله دوم یادگیری زبان انگلیسی وسپس به تنیس روی میز بپردازد.

گلستانی در ادامه به استان خراسان و پتانسیل موجود اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا این استان میتواند قهرمانانی در سطح جهان تحویل جامعه پینگ پنگ دهد این چنین گفت: متاسفانه ما از نظر سخت افزاری بسیار ضعیف هستیم .
در بخش بانوان دو ملی پوش و در بخش هوپس پسر یک ملی پوش داریم اما با این تفاصیل به شدت امیدوارم باپیگیریهایی که در حال انجام است بتوانیم آینده درخشانی برای تنیس روی میز استان رقم بزنیم.

رمضانعلی محمودی گلستانی در پایان گفت : از تمام مسئولین فدراسیون واداره کل وهمکارانم در هیات استان که به هر نحوی به پیشرفت پرهام کمکم کردند خاضعانه سپاسگزارم و برای همه ایشان بهترینها را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.