حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

برد هدایی در گام نخست

شناسه : 10540 02 تیر 1401 - 21:46 403 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در چارچوب رقابت های wtt فیدر به میزبانی کشور اسلوونی، امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با رنکینگ ۱۰۹ دنیا در گام نخست به مصاف آندریاس لوانکو از اتریش با رنکینگ ۱۲۷ دنیا رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت. گیم […]

برد هدایی در گام نخست
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در چارچوب رقابت های wtt فیدر به میزبانی کشور اسلوونی، امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با رنکینگ ۱۰۹ دنیا در گام نخست به مصاف آندریاس لوانکو از اتریش با رنکینگ ۱۲۷ دنیا رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.

گیم اول با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود هدایی خاتمه یافت، در گیم دوم نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ بر حریف خود چیره شد، اما حریف اتریشی در سه گیم بعد با نتایج ۱۳ بر ۱۱ ، ۱۱بر ۵ و ۱۱ بر ۸ بر ملی پوش کشورمان پیروز شد، در گیم ششم هدایی ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست یافت تا کار به گیم سرنوشت ساز هفتم کشیده شود.

در گیم نتیجه ، ملی پوش ارزنده تنیس روی میز کشورمان بازی را از ابتدا در دست گرفت و در خاتمه با نتیجه ۱۱ بر ۷ به برتری دست یافت و به مرحله ی دوم جدول اصلی صعود کرد.

رقابت های فیدر، از ۳۰ خردادماه تا ۵ تیر به میزبانی اسلوونی در حال برگزاری می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.