حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 شوال 1445 Monday, 15 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1444×

اطلاعیه ها

برد احمدیان مقابل حریف سرسخت کره جنوبی

شناسه : 10535 02 تیر 1401 - 21:50 416 بازدید ارسال توسط :
در ادامه ی رقابت های جهانی فیدر به میزبانی اسلوونی، امین احمدیان در یک دیدار نزدیک مقابل حریف شرق آسیایی با حساب ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت .
برد احمدیان مقابل حریف سرسخت کره جنوبی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ احمدیان نماینده تنیس روی میز ایران دارای رنکینگ ۱۶۵ دنیا در مصاف با دونگ هیون کیم از کره جنوبی با حساب ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.

گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۵ به سود حریف کره ای پایان یافت، در گیم دوم احمدیان ۱۱ بر ۵ به برتری دست یافت، در گیم سوم حریف سختکوش کره ای ۱۳ بر ۱۱ بازی را به نفع خود پایان برد، در گیم چهارم این مسابقه، ورزشکار کشورمان ۱۱ بر ۶ بازی را به نفع خود کرد، در ادامه و در گیم پنجم بازی با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود حریف کره ای ادامه یافت ، در ادامه این بازی پایاپای و نزدیک، در گیم ششم احمدیان ۱۱ بر ۵ به‌ برتری دست یافت تا همه چیز به گیم پایانی و سرنوشت ساز هفتم ختم شود.

در گیم هفتم ، نماینده ی شایسته کشورمان در حالی که از حریف قدرتمند خود عقب بود در نهایت با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت و در مجموع با نتیجه ی ۴ بر ۳ راهی مرحله ی دوم جدول اصلی رقابت های فیدر اسلوونی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.