حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

برد نوشاد و شکست هدایی در مسابقات کانتندر کرواسی

شناسه : 10461 24 خرداد 1401 - 0:04 774 بازدید ارسال توسط :
نوشاد عالمیان با برد مقابل حریف هنگ کنگی و امیرحسین هدایی با شکست مقابل حریفی از رومانی کار خود را در مسابقات کانتندر زاگرب آغاز کردند.
برد نوشاد و شکست هدایی در مسابقات کانتندر کرواسی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در رقابت های کانتندر کرواسی ،نوشاد عالمیان از کشورمان بعد از اینکه در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد، در دور دوم به مصاف پک نام دارنده رنکینگ ۳۵۶ دنیا از هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت.

گیم اول ۱۲ بر ۱۰ به سود نوشاد خاتمه یافت، گیم دوم نیز نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ به برتری رسید، در گیم سوم نماینده هنگ کنگ ۱۱ بر ۸ ورزشکار کشورمان را شکست داد و در گیم چهارم عالمیان با حساب ۱۱ بر ۶ به برتری دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.
در ادامه ،امیر حسین هدایی نیز در دور دوم رقابتهای مقدماتی Wtt کانتندر زاگرب با حساب ۳ بر ۱ در مصاف با حریفی از رومانی متقبل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

هدایی تنها در گیم دوم موفق شد ۱۲ بر ۱۰ مقابل حریف خود به برتری دست یابد و در گیمهای اول ، سوم و چهارم با نتایج ۱۱ بر ۴ ، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۶ مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت ها حذف شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.