حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

13 شوال 1445 Sunday, 21 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه استان قم برگزار شد

شناسه : 10107 29 اردیبهشت 1401 - 13:14 528 بازدید ارسال توسط :
با ریاست مهرداد علی قارداشی مجمع عمومی سالیانه قم برگزار شد
مجمع سالیانه استان قم برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛صبح امروز (پنجشنبه) با ریاست مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و با حضور ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش ورزش و جوانان استان قم مجمع عمومی سالیانه استان برگزار شد

در ابتدای مجمع محمد قاسم عموییان ضمن خیر مقدم به مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون، گزارشی از عملکرد هیئت در سال ۱۴۰۰ به اعضای مجمع ارائه کرد.

وی با اشاره به کسب مدال نقره و عنوان پنجمی کانتندر عراق توسط ورزشکاران قمی و عضویت محمد حسن حبیبی در تیم ملی نوجوانان ابراز امیدواری کرد موفقیت های استان قم در زمینه قهرمان پروری ادامه داشته باشد.
رئیس هیئت قم به برگزاری کلاس های متعدد آموزشی، و همکاری های دوجانبه با سازمانها و نهادهای مختلف نظیر آموزش و پرورش، سپاه و بسیج اشاره کرد.
عموئیان در ادامه، گزارشی از عملکرد مالی هیئت را به اعضای مجمع ارائه کردند.
بعد از عموئیان، سانی خوانی مدیر کل ورزش و جوانان استان پیرامون در اختیار گذاشتن سالن های ورزشی به هیئتها به صورت رایگان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این اتفاق در آینده ای نزدیک عملیاتی شود.

سانی خانی ضمن تشکر از همه ی ورزشکاران تنیس روی میز قول مساعد دادند که برای پیشرفت رشته ی تنیس روی میز از هرگونه کمک به ورزشکاران علی الخصوص بازیکنان تنیس روی میز دریغ نخواهند کرد.
در پایان مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، با تقدیر از فعالیت های استان قم، موفقیت های این استان در بخش بازیکن پروری، مربی گری و داوری را الگویی برای سایرین دانستند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عضویت ملی پوش قمی در تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: با حضور حبیبی در تیم ملی انتظارات از قهرمانان تنیس روی میز استان قم بالا رفته است و سایر بازیکنان قمی نیز می توانند با حضور در تیم های ملی به ورزش تنیس روی میز کمک شایانی کنند.

علی قارداشی به نقش پررنگ آموزش و پرورش، ورزش دانشگاهی و کارگری، بسیج و سایر ارگان ها در این موفقیت های اخیر اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پیرامون درخشش بازیکنان تیم ملی در رقابت های نوجوانان و جوانان کانتندر سلیمانیه ، به کسب مدال نقره حبیبی در این مسابقات اشاره کرد و عنوان کرد: این پیروزی ها بدون حمایت های هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان استان ها میسر نخواهد شد.

علی قارداشی همچنین، به جای خالی نداشتن داور بلوبج در بین داوران استان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در بخش داوری بلوبج نیز هیئت قم بتواند همانند سایر ارکان موفق ظاهر شود.

در پایان این مجمع از ورزشکاران و افتخار آفرینان تنیس روی میز استان قم با اهدای لوح تقدیری از سوی رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر بعمل آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.