حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

رونمایی از دستاوردی مهم در حوزه فناوری اطلاعات ورزش

شناسه : 1090 28 مرداد 1399 - 13:10 2337 بازدید ارسال توسط :
همزمان با مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز
رونمایی از دستاوردی مهم در حوزه فناوری اطلاعات ورزش
پ
پ

محمد حسین عبدالله پور مدیر روابط عمومی فدراسیون در گفتگویی در رابطه با این سامانه گفت : با موافقت ریاست محترم فدراسیون جناب آقای علی قارداشی و تصویب هیأت رئیسه محترم پروژه این سامانه پس از مطالعه و بررسی چگونگی الکترونیک کردن فرآیندهای فدراسیون و با همت واحد روابط عمومی فدراسیون و تیم برنامه نویسی پشتیبان به مرحله عملیاتی رسیده است.

وی افزود این سامانه که یکی از تخصصی ترین سامانه های آنلاین ورزشی است  تمامی رویداد های تنیس روی میز کشور را از جمله : عضویت، آموزش و مسابقات را در برمیگیرد و سیستم گزارش دهی جامع آن نیاز اطلاعاتی فدراسیون را در زمینه های عملکردی و مالی تأمین می کند.

عبدالله پور خاطر نشان کرد تمامی افرادی که در ورزش تنیس روی میز فعالیت می کنند می بایست در این سامانه ثبت نام نموده و اطلاعات هویتی، سوابق قهرمانی و دوره های آموزشی خود را ثبت نموده تا بانک اطلاعاتی تنیس روی میز کشور تکمیل گردد.

همچنین ثبت نام در همه رویدادها مانند مسابقات و دوره های آموزشی از این به بعد فقط از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

از مزیت های این سامانه حذف گواهینامه ها و احکام و کارت های فیزیکی می باشد که علاوه بر صرفه جویی به رعایت موارد بهداشتی در بحران موجود ر زمینه با ویروس کرونا کمک شایانی نموده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.