حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

رنکینگ ماه می منتشر شد؛

فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده‌بندی برترین بازیکنان این رشته را منتشر کرد.

شناسه : 9720 13 اردیبهشت 1401 - 13:29 878 بازدید ارسال توسط :
جدیدترین رنکینگ ورزشکاران تنیس روی میز در ماه می منتشر شد.
فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده‌بندی برترین بازیکنان این رشته را منتشر کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ جدیدترین رده‌بندی برترین بازیکنان تنیس روی میز جهان از سوی فدراسیون جهانی این رشته منتشر شد. در بخش مردان نوشاد عالمیان با وجود سقوط ۱۹ پله‌ای نسبت به رنکینگ قبلی، با ۱۴۲ امتیاز در رده ۹۴ ایستاده و صدر جدول برترین بازیکنان ایرانی را در اختیار دارد.

پس از عالمیان، امیرحسین هدایی با ۱۲۲ امتیاز و ۳۶ پله صعود، در رده ۱۰۷ دنیا قرار گرفته و نیما عالمیان با ۸۰ امتیاز و ۱۵ پله سقوط، در رده ۱۳۸ است. نوید شمس با ۷۷ امتیاز و ۴۴۸ پله صعود، در رده ۱۴۱ و امین احمدیان نیز با ۶۶ امتیاز و ۳۰ پله صعود در رده ۱۵۷ ایستاده‌اند.

در بخش بانوان ملیکا کرمی با صعود ۴۹۶ پله‌ای در رنکینگ جهانی، با ۵۱ امتیاز در رده ۱۸۸ دنیا ایستاده و صدر جدول رده‌بندی بانوان ایرانی را در اختیار دارد. ندا شهسواری با ۴۷ امتیاز و ۱۰ پله صعود در رده ۱۹۲ جای گرفته، شیما صفایی با ۲۸ امتیاز و ۲۵۴ پله صعود در رده ۲۳۴ و کیمیا رستمی با ۲۰ امتیاز و ۶۷۳ امتیاز، در رده ۲۶۲ دنیا قرار دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.