حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1463×

اطلاعیه ها

جلسه مشترک فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد

شناسه : 9005 13 اسفند 1400 - 15:48 606 بازدید ارسال توسط :
جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی میز ایران و فدراسیون جهانی به صورت آنلاین برگزار شد.
جلسه مشترک فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز طی جلسه ای با فدراسیون کشورمان بصورت آنلاین وضعیت فعالیت این رشته در ایران را مورد بررسی قرار داد . در این جلسه منیر بصاح مدیر ارشد روابط فدراسیون های ملی با فدراسیون جهانی و محمد آتوم مسئول بخش آموزش و توسعه فدراسیون جهانی ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، سیما لیموچی رئیس کمیته پاراتنیس روی میز و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل حضور داشتند .

در این جلسه ی آنلاین علی قارداشی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون ایران ، مشکلات بخش های مختلف را با مسئولان فدراسیون جهانی مطرح کرد و همچنین پیشنهاداتی جهت بهبود مراودات با فدراسیون جهانی ارائه کرد .

منیر بصاح یکی از مدیران ارشد ITTF ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران در حوزه های مختلف خصوصا حضور ورزشکاران رده سنی در میادین مختلف ، ایران را یکی کشورهای در حال پیشرفت در آسیا و جهان برشمرد و گفت فدراسیون جهانی تلاش خود را برای کمک به توسعه این رشته در ایران را ادامه خواهد داد و سعی می کند مشکلات پیش رو را مرتفع کند .

در ادامه ی جلسه، محمد آتوم مسئول بخش آموزش و توسعه فدراسیون جهانی نیز ایران را یکی از کشورهای فعال در حوزه آموزش نام برد و اظهار داشت : نمایندگان ایران در همه بخش های توسعه و آموزش فدراسیون جهانی حضوری مستمر ، فعال و موفق داشته اند و همچنین طی سال های گذشته در بخش های داوری و مربیگری ایران موفقیت های چشمگیری داشته است .

مسئول بخش آموزش و توسعه فدراسیون جهانی اعلام کرد از ابتدای سال ۲۰۱۹ دوره های سطح یک و دو مربیگری فدراسیون جهانی برگزار نشده و بزودی با اصلاحاتی مجددا این دوره ها برگزار می شوند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.