حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

باران ارجمند: بسیار خوشحالم وزیر ورزش و جوانان کشورمان، ورزشکار است / کمیل نیک نژاد : امیدوارم یک سالن اختصاصی در رشته تنیس روی میز در لاهیجان تاسیس شود/ آقامیری: رویای کسب سهمیه المپیک جوانان توسط باران ارجمند است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ؛ دخترملی پوش سیزده ساله تنیس روی میز کشورمان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: بسیارخوشحالم در حضور وزیری هستم که خود ورزشکاراست و مشکلات ما را درک می کند . باران ارجمند عضو تیم ملی نونهالان تنیس روی میز صبح امروز در دیدار با دکتر سجادی بیان کرد: بسیار خوشحالم امروز در حضور وزیر هستم که خود یکی از ورزشکاران مطرح کشور بوده و تمامی مسائل و مشکلات ما ورزشکاران را می شناسد.
وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص فعالیت های ورزشی اش ارائه کرد و گفت: برای اولین بار توانستم به عنوان یک دختر ایرانی در یک رویداد جهانی صاحب مدال شوم و این موضوع انگیزه بسیاری در من به وجود آورده است .
دارنده ی مدال برنز هوپس (کمتر از ۱۲ سال) جهان ادامه داد : مدالی که امروز کسب کردم حاصل حمایت های مسوولان فدراسیون است و لازم می دانم از همه آنها قدردانی کنم.
باران ارجمند تاکید کرد : تلاش خواهم کرد تا رویداد بعدی در کشور عراق بتوانم ضمن حفظ این مدال به خوش رنگ ترین گردن آویز و در رنکینگ نیز جایگاه خود را ارتقا ببخشم .
کمیل نیک نژاد قهرمان رقابت های هوپس (کمتر از ۱۲ سال) قهرمانی جهان بیان کرد : از رئیس و مسوولان فدراسیون تنیس روی میز تشکر می کنم و موفقیتی که کسب کردم به خاطر حمایتهای دلسوزانه آقای علی قارداشی است .
وی که متولد شهر لاهیجان است توضیحاتی را در خصوص امکانات این شهر در رشته تنیس روی میز ارائه کرد و از دکتر سجادی درخواست کرد تا سالن ورزشی تخصصی در استان گیلان در این رشته احداث شود .
این ورزشکار نونهال کشور تصریح کرد : من همه تلاش خود را خواهم کرد در رویدادهای مهم بتوانم نتایج خوبی دست پیداکنم و انشالله بتوانم در بازی های اسیایی و المپیک نماینده کشورمان باشم
حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نیز توضیحاتی را در خصوص روند آماده سازی ملی پوشان کشورمان برای مسابقات اردن ارائه کرد .
او بیان کرد : برای تمامی مربیان یک ارزوی بزرگ وجود دارد و انهم موفقیت و کسب مدال توسط ورزشکارانش است و من بسیار خوشحالم که باران ارجمند توانست نخستین مدال را دربخش بانوان کسب کند .
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با روشن خواندن آینده باران ارجمند به عنوان یک ورزشکار نونهال تصریح کرد : لازم می دانم از خانواده باران قدردانی کنم چرا که نهایت همکاری را با ما داشتند .
سید آقا میری ادامه داد : رویای من این است که باران ارجمند بتواند سهمیه المپیک جوانان را کسب کند اگر چه راه سختی پیش رو داریم ، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.