حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

دختر مازندرانی قهرمان تور نونهالان کشور در کرمانشاه

شناسه : 8213 15 بهمن 1400 - 19:39 848 بازدید ارسال توسط :
راحیل ژرف دختر نونهال مازندرانی با پیروزی در مقابل همه ی حریفان ، قهرمان تور نونهالان دختر کشور به میزبانی کرمانشاه شد.
دختر مازندرانی قهرمان تور نونهالان کشور در کرمانشاه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در فینال رقابت های تور ایرانی نونهالان دختر کشور که از ۱۴ بهمن ماه به میزبانی کرمانشاه در جریان بود ، راحیل ژرف از استان مازندران با پیروزی سه بر یک مقابل آدرینا خیام از استان تهران قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مسابقات تور نونهالان دختر با حضور ۳۹ ورزشکار در ۱۳ گروه سه نفره برگزار شد و در پایان مرحله گروهی دو نفر برتر هرگروه به مرحله ی حذفی راه پیدا کردند.

بعد از انجام مسابقات دور حذفی، در مرحله نیمه نهایی ، مرجان کبودی از کرمانشاه در مقابل راحیل ژرف از مازندران ۳ بر صفر شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. در دیگر دیدار این مرحله النا ناظری دیگر نماینده میزبان، مقابل آدرینا خیام از تهران ۳ بر صفر شکست را متحمل شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در پایان این مسابقات راحیل ژرف مدال طلا را به گردن آویخت و آدرینا خیام از تهران در مکان دوم قرار گرفت و سکوی مشترک سومی نیز به النا ناظری و مرجان کبودی از کرمانشاه تعلق گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.