حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1445×

اطلاعیه ها

آغاز کار ملی پوشان جوان کشورمان در اسلوونی

شناسه : 4940 14 شهریور 1400 - 10:29 946 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛مسابقات جهانی کانتندر جوانان در اسلوونی از امروز (یکشنبه) به میزبانی سالن ورزشی اتوچک آغاز میگردد که سه نماینده کشورمان در جدول مقدماتی رقابتهای انفرادی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در دو دیدار اول که راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران […]

آغاز کار ملی پوشان جوان کشورمان در اسلوونی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛مسابقات جهانی کانتندر جوانان در اسلوونی از امروز (یکشنبه) به میزبانی سالن ورزشی اتوچک آغاز میگردد که سه نماینده کشورمان در جدول مقدماتی رقابتهای انفرادی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در دو دیدار اول که راس ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران برگزار میگردد، محمد موسوی در گروه ۱۶ بر روی میز ۸ به مصاف نماینده کشور میزبان می رود و میلاد عابدینیان در گروه ۱۴ بر روی میز ۶ با نماینده ای از کشور کرواسی بازی خواهد کرد.

موسوی در بازی دوم خود از ساعت ۱۶:۳۰ با حریفی از جمهوری چک دیدار خواهد کرد و عابدینیان از ساعت ۱۹:۳۰ با نماینده اتریش روبرو میگردد.

در گروه ۱۹ این مسابقات نیز آریا امیری میبایست بر روی میز ۳ به مصاف حریفان خود برود‌ .
امیری از ساعت ۱۴ با نماینده روس کار خود را آغاز خواهد کرد و در دیگر مصاف خود که ساعت ۲۰ انجام میگردد با نماینده اسلوونی به رقابت خواهد پرداخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.