حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

سرپرست تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان آقایان منصوب شد

شناسه : 4887 04 شهریور 1400 - 18:05 1015 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز رضا فتاحی به مدت یک سال به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان آقایان کشور منصوب گردید. در این حکم خطاب به رضا فتاحی آمده است: با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنایت به تعهد ،تخصص […]

سرپرست تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان آقایان منصوب شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز رضا فتاحی به مدت یک سال به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان آقایان کشور منصوب گردید.

در این حکم خطاب به رضا فتاحی آمده است:

با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنایت به تعهد ،تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان آقایان منصوب میشوید.
امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد و طی هماهنگی کامل با کادر تیم های ملی ،اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز معمول نمائید.
توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

شایان ذکر است رضا فتاحی دارای مدرک بین المللی مربیگری بوده و در کارنامه خود عنوان مربیگری تیم ملی در رده نوجوانان و نونهالان در ادوار مختلف را دارا میباشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.