حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1452×

اطلاعیه ها

بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تنیس روی میز در اولین دقایق تصدی وزارت خانه

شناسه : 4884 04 شهریور 1400 - 3:18 576 بازدید ارسال توسط :
سید حمید سجادی در اولین دقایق بعد از انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بازدید کرد.
بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تنیس روی میز در اولین دقایق تصدی وزارت خانه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سید حمید سجادی در اولین قدم و در دقایق اولیه پس از کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس، از اردوی تیمهای ملی تنیس روی میز کشور بازدید کرد.
سجادی که عصر چهارشنبه با ۱۶۵ رای موافق،۱۰۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجلس شورای اسلامی بر منصب ورزش کشور نشست، در اردوی تیمهای ملی تنیس روی میز و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طبق دستور ریاست محترم جمهور قرار شد از فردا کارمان را آغاز کنیم .وقتی شنیدم اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رده های سنی مختلف در حال برگزاریست و کمتر از ۱۰ روز دیگر این تیم ها به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند، نگران شدم که در روزهای آینده درگیر کارها و برنامه های دیگر شوم و نتوانم خدمت جوانان فعال در تیمهای ملی تنیس روی میز برسم.به همین دلیل فرصت را غنیمت شمردم و با اجازه از علیقارداشی به اردوی تیم ملی سر زدیم. بازدید خوبی از اردو داشتیم و صحبتهای خوبی مطرح شد. تنیس روی میز رشته مفرح و خوبی است که زمینه همگانی دارد و در دوران همه گیری کرونا، این قابلیت را دارد که در آپارتمانها و پارکها و دیگر اماکن هم مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر جدید ورزش و جوانان در ادامه افزود: خیلی ها به تنیس روی میز علاقه دارند و میز مخصوص این رشته در تمام مدارس بوده است. خدا رو شکر در چند ماه اخیر ، در المپیک و دیگر مسابقات معتبر قاره ای و جهانی نماینده داشتیم و در آسیا حرفهایی برای گفتن داریم. وقتی از علیقارداشی شنیدم که برخی از بازیکنان تنیس روی میز ایران لژیونر هستند، خیلی خوشحال شدم. در تیم های آسیایی و اروپایی نماینده داریم و سهرابی قرار است ماه آینده عازم اشتوتگارت شود و این اتفاق مایه افتخار و خوشحالی ماست.

در پایان سید حمید سجادی دقایقی با لباس ورزشی ، راکت بدست ، با آریا امیری کاپیتان تیم ملی جوانان توپ زد و تمرین کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.