حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

اردوی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان آقایان تعطیل شد

شناسه : 4839 03 شهریور 1400 - 10:35 794 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان آقایان برای آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا بدلیل مثبت شدن تست یکی از بازیکنان تعطیل شد . پس از تست کرونا در ابتدای شروع اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان آقایان و مثبت شدن تست یکی از بازیکنان در […]

اردوی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان آقایان تعطیل شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان آقایان برای آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا بدلیل مثبت شدن تست یکی از بازیکنان تعطیل شد .

پس از تست کرونا در ابتدای شروع اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان آقایان و مثبت شدن تست یکی از بازیکنان در اردو ، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت بدلیل جلوگیری از مشکلات بعدی ، اردو را موقتاً تعطیل تا با اطمینان از عدم سرایت ویروس کرونا به دیگر افراد حاضر در اردو مجددا تمرینات را آغاز نمایند . تاریخ جدید اردو متعاقباً اعلام می شود .

همزمان اردوی بازیکنان جوانان پسر نیز در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب زیر نظر میعاد مکیف سرمربی و امیر بخشی مربی تیم ملی در حال برگزاری است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.