حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی فاتح رقابت انتخابی آمریکا

شناسه : 4551 15 مرداد 1400 - 21:06 1746 بازدید ارسال توسط :
رقابتهای انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازیهای قهرمانی جهان با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت.
نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی فاتح رقابت انتخابی آمریکا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز،این انتخابی که از صبح جمعه (۱۵ مرداد) با حضور نوشاد و نیما عالمیا،امیر حسین هدایی و امین احمدیان آغاز شد که در پایان مجوز نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی برای حضور در بخش انفرادی مسابقات جهانی هیوستون صادر شد.

در ابتدا جدال برادران عالمیان منجر به برتری ۴ بر ۲ نوشاد شد،در دیگر بازی بار دیگر این نوشاد بود که با حساب ۴ بر ۱ از هدایی عبور کرد تا پیش از بازی نهایی در مصاف با احمدیان و در یک گام جلوتر بتواند حضورش در رقابت های جهانی را مسجل کند.

امیر حسین هدایی نیز تنها شکست خود را در برابر نوشاد پذیرفت و در رویارویی با احمدیان با حساب ۴ بر دو به برتری دست یافت.
در بازی تعیین کننده هدایی در مقابل نیما عالمیان این هدایی بود که با هوشمندی موفق شد بازی پایاپای ۳ بر ۳ را با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود به اتمام رساند .

طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی، رقابتهای قهرمانی جهان با حضور ۱۲۸ نفر از رنکینگ داران زیر ۲۵۶ دنیا برگزار میگردد. سهمیه ایران در این رقابتها شامل ۲ سهمیه میباشد که طبق این قوانین جهانی و باتوجه به حضور ۴ ملی پوش کشورمان در شرایط رنکینگی یاد شده،فدراسیون تنیس روی میز ایران برای شناخت دو نفر برتر اقدام به برگزاری رقابتهای انتخابی کرد.

بدین ترتیب نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در بخش انفرادی و نوشاد و نیما عالمیان در بخش دو نفره نمایندگان ایران در آمریکا هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.