حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

قضاوت بی نقص رضایی در رقابت های تیمی المپیک

شناسه : 4489 11 مرداد 1400 - 14:08 1034 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از صبح روز گذشته سالن متروپولیتن ژاپن میزبان برگزاری رقابتهای تیمی المپیک با حضور مجموع ۳۲ تیم در بخش بانوان و آقایان میباشد. سیمین رضایی تنها بانوی داور المپیکی ایران که این روزها در صدر داوران جهان قرار گرفته ، پس […]

قضاوت بی نقص رضایی در رقابت های تیمی المپیک
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از صبح روز گذشته سالن متروپولیتن ژاپن میزبان برگزاری رقابتهای تیمی المپیک با حضور مجموع ۳۲ تیم در بخش بانوان و آقایان میباشد.

سیمین رضایی تنها بانوی داور المپیکی ایران که این روزها در صدر داوران جهان قرار گرفته ، پس از قضاوتهای مقتدرانه و درخشان در بازیهای حساس و سرنوشت سازِ انفرادی،دوبل و میکس در میدانِ بزرگِ المپیک ، بار دیگر با قضاوت های ایده آل در مرحله مقدماتی ، به عنوان داور اصلی قضاوت حساسِ مرحله یک چهارم نهایی انتخاب شد.

لحظاتی قبل مصافِ نفسگیر هنگ کنگ و رومانی در مرحله یک چهارم با قضاوت خوب و بدون نقص سیمین رضایی به اتمام رسید.

دیدار تیمی مرحله یک چهارم پایانی بین تیم های ملی رومانی و هنگ کنگ بر عهده ی داور برجسته کشورمان بود که در نهایت با حساب ۳ بر ۱ به سود هنک کنگ خاتمه یافت. هنگ کنگ در نیمه نهایی میبایست به مصاف برنده چین تایپه و ژاپن به رقابت بپردازد.

با توجه به عملکرد قابل قبول سیمین رضایی در این مسابقات، پیش بینی میشود دیدار نیمه نهایی و فینال نیز با سوت او به اتمام برسد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.