حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

معرفی ملی پوشان تنیس روی میز اعزامی به قهرمانی جهان

شناسه : 4166 19 تیر 1400 - 11:10 823 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز لیست ۱۲۸ بازیکن شرکت کننده در رقابت های انفرادی و ۶۴ تیم دونفره قهرمانی جهان که آذرماه در هوستون آمریکا برگزار می شود را اعلام کرد . بر اساس رنکینگ هفته ۲۴ جهان نوشاد و نیما عالمیان با رنکینگ انفرادی جهانی […]

معرفی ملی پوشان تنیس روی میز اعزامی به قهرمانی جهان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز لیست ۱۲۸ بازیکن شرکت کننده در رقابت های انفرادی و ۶۴ تیم دونفره قهرمانی جهان که آذرماه در هوستون آمریکا برگزار می شود را اعلام کرد . بر اساس رنکینگ هفته ۲۴ جهان نوشاد و نیما عالمیان با رنکینگ انفرادی جهانی ۷۲ و ۱۲۷ و رتبه ۱۲ دونفره جهان بازیکنان ایرانی هستند که در این مسابقات حضور خواهند داشت.
مسابقات تنیس روی میز انفرادی قهرمانی جهان برای نخستین بار به سیستم جدید و طی روزهای ۲ تا ۸ آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می شود .تا پیش از این تمام کشورها در صورت تمایل می توانستند بازیکن اعزامی به مسابقات انفرادی جهان داشته باشند که بر این اساس در ادوار مختلف حضور تقریبی ۴۰۰ شرکت کننده به چشم می خورد.

بر اساس مصوبه مجمع فدراسیون جهانی در سال ۲۰۱۸ ،مقرر گردید که از سال ۲۰۲۱ علاوه بر کاهش تعداد نفرات ، کاهش تعداد تیمهای شرکت کننده در رقابتهای تیمی از ۷۲ به ۳۲ تیم نیز به اجرا در آید.بر این اساس در مسابقات تیمی جهان در سال ۲۰۲۲ به میزبانی چین ۳۲ تیم حاضر میباشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.