حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

راهیابی آریا امیری به تیم ملی جوانان تنیس وی میز کشور

شناسه : 4156 18 تیر 1400 - 20:11 1097 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان سومین روز رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان کشور که از صبح امروز (جمعه) با حضور ۱۴ ورزشکار آغاز شد آریا امیری پس از عبور ۴ بر ۱ از نوید شمس در فینال به تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور راه یافت . امیری که […]

راهیابی آریا امیری به تیم ملی جوانان تنیس وی میز کشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان سومین روز رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان کشور که از صبح امروز (جمعه) با حضور ۱۴ ورزشکار آغاز شد آریا امیری پس از عبور ۴ بر ۱ از نوید شمس در فینال به تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور راه یافت .

امیری که در دو دور اول و دوم در مرحله یک چهارم نهایی با پذیرش شکست مقابل سهرابی از میدان کنار رفت،در دور سوم پس از گذشتن از آریا نصیری، محمد مهیار بهنام نژاد‌،علی اکبر حسینی در فینال با برتری ۴ بر ۱ مقابل نوید شمس به عنوان سومین عضو لباس مقدس ملی تنیس روی میز را بر تن کرد.

آخرین شانس ۱۳ ورزشکار برتر کشور از صبح فردا در آکادمی امیر احتشام زاده تهران پیگیری میشود تا تکلیف چهارمین عضو تیم ملی مشخص گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.